Liekie Geplaatst: 19 december 2024 Geplaatst: 19 december 2024 Supergeweldige forumnaam! Ik Z(w)aai daar even voor hoor! Veel plezier hier!! 1 Quote
rorror Geplaatst: 21 december 2024 Geplaatst: 21 december 2024 Op 19-12-2024 om 15:24, Compostbode zei: dan ga ik uit dat iedereen daarin zijn verantwoordelijkheid neemt Helaas is een groot deel van de bevolking door laaggeleterdheid of laag iq niet zelfstandig genoeg omdat te doen. Daarom hebben we op bepaalde plekken in de maatschappij mensen met hoger niveau / weterschappers nodig die de voorschiften opstellen en wij daaraan moeten houden. Zoals de voorschiften in de waterzuiveringen om alle bactieren van de poep weg te houden van de bevolking. Helaas is in het in de geschiedernis van de mens maar al te vaak fout gegaan met grote uitbraken als gevolg en enorm veel doden. En helaas worden de fouten op zijn tijd nog steeds gemaakt op deze wereld. Dus als het zaken zijn waarvan mensen ziek of dood kunnen gaan, vind ik dat mensen die er meer van weten juist wel wat extra gedreven op zijn omdat duidelijk te maken aan anderen die er weinig tot niks van weten. Het juist behandelen van ontlasting lijkt me trouwens niet een redelijke vergelijking met het vergeten van je rijbewijs op vakantie die je aangeraden is. De gevolgens zijn immers niet het zelfde. Ik kan de situatie hier eerder vergelijken met een parachute leeraar, die stelt dat de verantwoording van de veiligheidsvoorschiften bij de leerling ligt, en die staat er bij te kijken dat zijn leerlingeen aantal stappen in het juist aandoen van de paracute doet. Hij springt, en de zaak springt los, en gevolg dood. Het zelfde immers met ziektes in ontlastig bij het niet juist handelen ervan, ernstig ziek en in exterme gevallen de dood. 2 Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
donaldk Geplaatst: 23 december 2024 Geplaatst: 23 december 2024 (aangepast) Op 19-12-2024 om 15:24, Compostbode zei: @redzebra we zijn niet op slechte voet gestart. Jij insinueerde dat ik reclame kwam maken. Je hebt zelf de website van één van mijn bedrijfsactiviteiten opgezocht. Je hebt daar kunnen zien dat daar geen producten voor consumenten zijn. Er is niet eens een webshop. Mijn professionele omschakeling doet er volgens mij ook niet toe. Ik ben hier als moestuinierder die graag kennis komt delen en zijn eigen kennis komt bijspijkeren. Excuus zouden volgens mij op zijn plaats zijn. Siemen, ik zou graag eens kijken wat voor commerciele toepassingen je je mee bezig houdt. Ik wil geen commotie oproepen, dus wil je me een PM sturen? Oh ja, ik heb noodgedwongen een zeer koud composthoopje. Die ik dus niet keer. En een draadkoker van ongeveer een meter omtrek, waarin ik grassnijsel prop. Maar dat word superheet en hoogstens zwarte smurrie. Is nu zwaar en enkel onderstehelft smurrie, dus heb het nog niet geleegd op de bodem als organische aanvulling, compost mag je het niet nemen, Bokashi experimentje heb ik duidelijk niet goed gedaan. Speel ook met wat bakjes met daarin wat wormen. 23 december 2024 aangepast door donaldk Quote https://www.chillipepers.nl Home of the Turbo. De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.