Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ha allemaal,ย 

ย 

Dit jaar is voor ons compleet. Na kind hebben we ook onze voet tussen de deur van de huizenmarkt weten te wrikken! En we hebben ons eerste huis met tuin (jaaaaa ๐ŸŽ‰๐Ÿ˜ฑ๐ŸŽŠ๐ŸŒˆ).ย 
ย 

Nu is het nog volop klussen en verbouwen maar vanaf najaar 2025 /voorjaar 2026 ga ik de tuin aanpakken. Dat is nu nog een tegel paradijs van 7 bij 12 ๐Ÿ˜‚

ย 

Ik heb als doel: zoveel mogelijk zelf gezaaid, gestekt en gif vrij!

ย 

Dus mocht je mooie bloemen of vaste planten hebben staan die gestekt of vermeerderd kunnen worden. Hou ik me graag aanbevolen. Uiteraard tegen betaling of ruiling voor iets anders.ย 
ย 

๐ŸŒธ๐ŸŒป๐ŸŒฑ

• Like 4
Geplaatst: (aangepast)

Inderdaad is dat een plek om aan zaden en stekken te komen. Verder heb je best een leuke Veltafdeling in Nijmegen die zeker ook wel af en toe een ruil beurs ย hebben. En zijn er ook planten bibliotheken waar je planten vandaan kunt halen of ruilen ( of begin er zelf een voor de deur van je nieuwe huis!). Met de Stekjes route ย kun je planten biebs in je buurt vinden. In Groesbeek is ook een hele leuke ruil kast ( Happy stekkie ruil plekkie) en de vrouw de kast voor haar huis heeft organiseert ook een plantenruil in het voorjaar. Meestal maakt het op een ruil beurs weinig uit dat je niets inbrengt en soms kan je een donatie doen van enkele euroโ€™s voor de organisatie .ย 

aangepast door appelvrouw
  • Like 1

We zijn allemaal kinderen van de Aarde ย ๐ŸŒŽ

Geplaatst:

@acpronkย Deze editie valt helaas midden in onze laatste loodjes verbouwing en de eerste momenten van de verhuizing. Dat gaat dus even niet. Hopelijk volgende keer! Ben er nog nooit geweest.ย 
ย 

En @appelvrouwย wat een fijne info! Ik ben inderdaad lid van Velt hier, zal de nieuwsbrieven eens in de gaten houden. En een keer wandelen in Groesbeek dus, om op stekjes jacht te gaan ๐Ÿ˜

• Like 1
Geplaatst:

Op de kaart van de stekjesroute zie ik er meerdere in Nijmegen ook. Leuk! Ik weet trouwens niet zeker of je overal een donatie kan doen hoor als je geen ruilplantje hebt.ย 

We zijn allemaal kinderen van de Aarde ย ๐ŸŒŽ

Geplaatst:

Ik kan jou geen stekjes geven, maar wel zaad van diverse bloemen. Wel pas eind van de maand denk ik, wij zijn nu nog steeds volop bezig met uitpakken (verhuisdozen welteverstaan).

ย 

Stuur in een PM/email jouw nieuwe adres maar.

Trouwens, jouw email over de vijgen heb ik nog niet gelezen, te druk met onze verhuizing ๐Ÿคญ

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...