Night Geplaatst: 12 juni 2012 Share Geplaatst: 12 juni 2012 Ik heb verschillende soorten aardappels, allemaal vroeg, die nog steeds niet bloeien, gepoot op 1 maart,nu heb ik ook de texla, gepoot op 14 april en die bloeit al wel deze kan toch nog lang niet klaar zijn?Tis net omgekeerde wereld hier, de vroegen doen niks en de late is al klaar Quote Schrijffouten onder voorbehoud Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 12 juni 2012 Share Geplaatst: 12 juni 2012 De aardappelen zijn nog niet klaar als ze bloeien hoor..bij mij bloeien ook de meeste aardappels, roseval, rosabelle, desirée en mona lisa bloeien, sirtema en charlottes niet.Rosabelle is vroeg, desirée half laat. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Night Geplaatst: 12 juni 2012 Auteur Share Geplaatst: 12 juni 2012 aha oke, dat dacht ik dus.ik dacht als ze gingen bloeien sterft het loof en zijn ze klaar,maar niet dus, ik vond het al vreemd Quote Schrijffouten onder voorbehoud Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.