jootje Geplaatst: 24 maart Geplaatst: 24 maart (aangepast) Ook een topic, voornamelijk om een lijst voor mezelf te maken, wat ik meeneem enzo. Ik heb speciaal voor de moestuindag/ruil/ weggeef tafel pepers en peppadews gezaaid. De peper is de Tondo Calabrese. Scoville van gemiddeld 5000 . Nog steeds voor watjes denk ik, maarvdan voor stoere watjes! 😂 Lijkt mij top voor sambal! Peppadews zijn beslist niet heet, makkelijk in te maken en te vullen met roomkaas, yum! Heb ook een en ander aan paprikas over , er gaat wat naar Ciska, en volgens mij wilde MarjaP ook paprika. De rest komt gewoon mee voor de tafel. Heb ook nog wat zaden van de goudsbloem, en wat pootaardappels . ( dunastar) Wil je graag iets hebben, dan zet ik je naam erop. Maar alles komt sowieso mee. Ik heb al zin in de moestuindag! 😂 Meenemen voor : Arja: snack komkommer zaden en tondo Jetje: 2x2 zaden pompoen, peppadew plantjes Ciska: paprika MarjaP : paprika Mevr. Groen: boeken Tanja : Tondo 28 maart aangepast door jootje 3 Quote
Arja Geplaatst: 24 maart Geplaatst: 24 maart Een paar jaar geleden kregen wij wat Tondo's (vruchten, geen planten) van Jorieke. Die waren goed te doen kwa mild, herinner ik me, want ik had er wat zaden van bewaard. Helaas deden die niks. Inmiddels heb ik wat andere milde soorten, maar als er voldoende zijn wil ik wel een Tondo van de tafel pikken. Quote
jootje Geplaatst: 24 maart Auteur Geplaatst: 24 maart Tondo voor Arja! zijn ook nazaten van Joriekes tondo hoor! 😉 1 Quote
Arja Geplaatst: 24 maart Geplaatst: 24 maart Thx! Ik had de pepers ingevroren, maar bij mijn weten moet dat ook niet uitmaken. Afijn, een tondo! Blij! Wil je als dank een potje jam? En had jij toevallig mijn cakeblik nog? 🌶️ Quote
jootje Geplaatst: 24 maart Auteur Geplaatst: 24 maart Volgens mij heb ik geen cake lik van jou? Had wel cake! 😊 Jam heb ik nog meer dan genoeg….😱 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 24 maart Geplaatst: 24 maart Je cakeblik staat hier Arja! 2 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
jootje Geplaatst: 24 maart Auteur Geplaatst: 24 maart Hahaha, ik zat al zoiets te denken…..😊😉👍🏻 Quote
Arja Geplaatst: 24 maart Geplaatst: 24 maart Ohh jullie hebben de cake gewoon daar samen opgegeten 😆😆😆 1 Quote
appelvrouw Geplaatst: 24 maart Geplaatst: 24 maart O peppadewplantjes! Daar schrijf ik me voor in!😊🙏🏼 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Tanja65 Geplaatst: 28 maart Geplaatst: 28 maart (aangepast) Een pepertje Tondo voor de sambal zou top zijn! heb jij nog wensen? 28 maart aangepast door Tanja65 Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.