Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Maggi plant gezocht


Aanbevolen berichten

ik zoek een echte maggie plant of een stuk verse wortel

zelf 12 jaar vgeleden gehad verhuist naar spanje nu weer tuin maar mis dat ene ding was in de polder niet weg te krijgen

ieder die er een heb kan hem in nederland aan mijn dochter sturen kosten vergoed ik

bvd allemaal

STUUR HER DOOR IK SNAP DE SITE NIET GOED SORRY

EMAIL [email protected]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi. Ik denk dat als 'ieder' die een maggieplant - stukje heeft er 1 zou sturen , je er over 2 weken een boerderij mee kan beginnen. In spanje ? Denk dat dat daar niet zo goed groeit ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik heb een die je graag wil geven ik heb 2 tuinjes en in alle bij de tuinen heb ik maggi. En een van de tuinen moet ik dit jaar schoon opleveren. Dus met alle liefde mag je mijn maggi plant hebben. Hij heeft al gebloeit. Stuur mij een bericht. Waar ik de plant naar toe kan sturen. Gr. Simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik heb een die je graag wil geven ik heb 2 tuinjes en in alle bij de tuinen heb ik maggi. En een van de tuinen moet ik dit jaar schoon opleveren. Dus met alle liefde mag je mijn maggi plant hebben. Hij heeft al gebloeit. Stuur mij een bericht. Waar ik de plant naar toe kan sturen. Gr. Simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik heb een die je graag wil geven ik heb 2 tuinjes en in alle bij de tuinen heb ik maggi. En een van de tuinen moet ik dit jaar schoon opleveren. Dus met alle liefde mag je mijn maggi plant hebben. Hij heeft al gebloeit. Stuur mij een bericht. Waar ik de plant naar toe kan sturen. Gr. Simone

 

hoi fantasties super nu nog de verzending is het handig om mijn op mijn email adres te mailen daar kan ik alles uitleggen

ivm verzending en adressen mvg rudolf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...