Geplaatst: 21 juni21 Jun Daar heb ik geen vat op. Heb aanvraag gedaan bij software leverancier om dat terug te brengen in de software. Maar of ze dat gaan/willen doen is maar de vraag. Ik hoop van wel.
Geplaatst: 22 juni22 Jun @@rorror kan alleen nog online berichten lezen. Krijg steeds dit en ook bij diverse berichten (niet alleen van @rorror, maar alle berichten die ik krijg)
Geplaatst: 22 juni22 Jun Tapatalk moet die fouten en errors updaten in een nieuwe versie van hun plugin / app. Maar aangezien de updates ervan steeds vaker vertraag of uitblijven gaat dat wel een tijd duren. Of zelf even support aanvragen bij tapatalk met de fouten die je krijgt.In de tussen tijd gewoon de website in de browser gebruiken voor het moestuinforum.
Geplaatst: 23 juni23 Jun Ik kan sinds een paar dagen een klein deel van de zin niet meer quoten via de mobiel. Ik zag dat anderen daar ook last van hebben. Ligt dat aan de nieuwe versie? Net na de update deed dat het nog wel. Dus mogelijk ligt het ergens anders aan.
Geplaatst: 23 juni23 Jun @Gitta Bedankt voor het melden.Ik heb het zelfde op mobiel. PC werkt wel. Ook ik kan mij herinneren dat een deel quoten wel werkte na laceren van nieuwe versie.Heb zojuist 30sec even de aanpassig/wijzigen van ons weggehaald, en het nogmaals getest maar dan werkt het nog niet. Wijzigigen staan weer terug.Daarna telefoon aan laptop gehangen, en even uitgelezen wat er gebeurd. Na het selecteren, vervest het element niet wat de qoute button omhoog tovert. Na verder testen, kwam ik er achter, als je iets omhoog of naar beneden scrolled, dat het vervesen wel getriggerd wordt en dan de button wel verscheint.Daarna ook getest op website leverancier welke de zelfde software draaid, maar ook daar kwam de quote button niet omhoog.Heb een ticket aangemaakt bij software leverancier. Wordt vervolgd.Edit: Op mijn vriendin haar telefoon werkt dit trouwens wel.Welke type telefoon heb je en welke versie draaid je van de software?
Geplaatst: 23 juni23 Jun ter aanvulling: bij mij werkte het quoten op mobiel eerst wel (ook na de update) en nu niet meer.
Geplaatst: 23 juni23 Jun 6 minutes ago, rorror said:omhoogJaaa dan werkt het wel. Zat al dingen uit te proberen. Dit werkt! 👍
Geplaatst: 23 juni23 Jun 6 uren geleden, rorror zei:Welke type telefoon heb je en welke versie draaid je van de software?Ik heb een screenshot gemaakt. Maar ik weet niet of je het kan lezen. Quoten lukt nu wel met scrollen, net als bij Arja. 10 juni om 17:07 uur is de laatste update succesvol gedaan.Galaxy 54A 5GIs dit voldoende of heb je ook nog een modelnaam en serienummer nodig? @rorror
Geplaatst: 24 juni24 Jun “ je kunt sowieso het laatste bericht nooit quoten/citeren. Dat hebben we uit gezet. Wel de oudere berichten.”Ik las eergisteren bovenstaand berichtje van @Jorieke123 . Misschien handig om te weten, maar ik kan gewoon uit het (direct) voorgaande bericht quoten/citeren. (iPad, Safari).
Geplaatst: 24 juni24 Jun 2 hours ago, Dahli said:ik kan gewoon uit het (direct) voorgaande bericht quoten/citeren.Ik ook! Blijkbaar staat dit weer aan.
Geplaatst: 24 juni24 Jun Alleen als je de tekst selecteert, die knop onderin is niet zichtbaar (zowel op de PC als de mobiele website).Toevoeging:Maar nu weer wel.. 24 juni24 Jun aangepast door acpronk Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 24 juni24 Jun 2 uren geleden, acpronk zei:Maar nu weer wel..In dit topic wel (bij meest recente bericht, knop links onderaan). Bij (sommige?) andere topics niet.Edit: en nu opeens weer weg. 24 juni24 Jun aangepast door Dahli
Geplaatst: 24 juni24 Jun Ik kreeg net de volgende foutmelding:507:The method could not be performed on the resource because the server is unable to store the representation needed to successfully complete the request. There is insufficient free space left in your storage allocation.Zit dat aan mijn kant of is dat serverzijdig? (ik denk het laatste, ik heb 300GB disk space vrij).Browser: firefox 139.0.4, Mozilla Firefox for Fedora 24 juni24 Jun aangepast door marcelru
Geplaatst: 26 juni26 Jun Op 24-6-2025 om 21:55, marcelru zei:507:The method could not be performed on the resource because the server is unable to store the representation needed to successfully complete the request. There is insufficient free space left in your storage allocation.Zit dat aan mijn kant of is dat serverzijdig? (ik denk het laatste, ik heb 300GB disk space vrij).Browser: firefox 139.0.4, Mozilla Firefox for FedoraDe melding komt van de server, ik heb hem zelf 1x gezien. De melding is misleidend want de server heeft ook genoeg disk space vrij.Na wat logs door te lezen, kwam deze melding veel vaker voor.Vooral op momenten als de server +/- 25 pagina verzoeken per seconde binnen kreeg. En boven dat aantal werden de aanvragen geblokkeeerd.Ik heb een ticket aangemaakt bij het hosting bedrijf om een wijziging op de server door te voeren. Ik hoop dat ze deze morgen ochtend doorvoeren.
Geplaatst: 27 juni27 Jun Oh apart. Ik kreeg die melding iets van 2 dagen geleden, in de avond rond middernacht geloof ik. Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 27 juni27 Jun Even iets anders.Is het mogelijk om op de een of andere manier de datum van plaatsing van dit bericht te zien?De linde bloeit nu? Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 27 juni27 Jun Op de PC zie ik dat wel, de hele datum. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 27 juni27 Jun Als ik een linkje plaats, dan maakt ie er automatisch een prachtig plaatje/ding van. Wat je daarna wel weer terug kunt zetten naar gewoon een link hoor. Maar goed: best erg overdreven groot en aanwezig volgens mij, voor zomaar een verwijzing naar een website:Biologische vaste planten en dag...Home - Biologische vaste planten en dagbesteding | Kweker...Kwekerij Aaldering – De Stek Biologische vaste planten Dagbesteding Welkom op de kwekerij Welkom bij Kwekerij Aaldering-DeStek – een biologische vaste planten kwekerij met hart voor plant, mens en... Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 27 juni27 Jun 6 uren geleden, acpronk zei:Is het mogelijk om op de een of andere manier de datum van plaatsing van dit bericht te zien?Ik had het zelf nog niet op die manier zien staan in topics.Even onderzocht.Op Schermbreedtes 500px of kleiner, werd de datum verborgen, en de korte notatie gebruikt:Ik heb dit aangepast, zodat de lange datumnotatie gewoon zichtbaar blijft.
Geplaatst: 27 juni27 Jun Zeker beter zo, en/maar het is mooi als er zo'n speciaal plaatje wordt gemaakt voor een mooi bedrijf zoals nu. Maar doet ie het ook bij elke willekeurige amazon-url? Even testen: Nee dus? (en dat is dan weer positief, als je het mij vraagt)https://www.amazon.nl/Mesto-3181DF-Gieter-bloemengieter-kunststof/dp/B0C289TD5M/?th=1 Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 27 juni27 Jun 7 uren geleden, acpronk zei:Oh apart. Ik kreeg die melding iets van 2 dagen geleden, in de avond rond middernacht geloof ik.Dat kan nog wel kloppen, zoekmachines/ai bots en verkeer uit usa is dan nog flink actief. (Was meer dan 50% van verkeer)Afgelopen week /dagen wel een aantal AI learning bots geblokkeerd.Waardoor nu het overgrote deel van het verkeer uit Nederland komt.Maar goed, zoekmachines google, bing, duckduckgo en andere kunnen we natuurlijk niet blokkeren.
Geplaatst: 29 juni29 Jun @rorror voorheen kon ik in mijn recepten de tekst centreren of besluiten om het links of rechts te zetten. Nu gebruik ik de tab en gok ik of het ongeveer in het midden staat. Kan dat nog toegevoegd worden? Want in Word b.v. is het standaard dat je de tekst in het midden of links wil zetten.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.