Geplaatst: Dinsdag om 11:401 d @Petrasmoestuin Ik heb gevonden waarom Meiraapjes in wijnsaus, niet via google gevonden wordt.Pagina is voor het laatst geindexseert op 9juni 2025, Meiraapjes in wijnsaus is na deze datum geplaatst.Nu nog opzoek naar de reden waarom deze niet meteen opnieuw geindexeert wordt. Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Geplaatst: Dinsdag om 11:441 d Dank je @acpronk wat gek, volgens mij had ik daar toch gekeken. Ik wist niet dat bij Text align nog mogelijkheden waren. 😉
Geplaatst: Dinsdag om 11:491 d Eergisteren kon mijn man dus de pagina wel vinden, maar kwam dus in mijn profiel en daarna konden wij de pagina niet meer vinden.
Geplaatst: Dinsdag om 11:591 d Heb zojuist een snelle software update/fix uitgevoerd. Ook heraanvraag van indexeren van google aangevraagd. Ik verwacht dat in de loop van de dag deze wel gevonden gaat worden.Bedankt voor het melden, dat we goed gevonden worden is natuurlijk wel belangrijk. Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Geplaatst: Dinsdag om 12:041 d Super @rorror en ik dacht nog wel dat ik een vervelende vraag stelde. 😊
Geplaatst: Dinsdag om 12:221 d Ververlende vraag zeker 😅 kost altijd een hoop tijd om uit te zoeken waardoor zoiets komt of kan komen. Maar is wel één van de belangrijkste vragen.Misschien leuk om te zien. Forum wordt via google ongeveer 2000+ keer per dag bezocht. Dit is dus waarbij de gebruiker dus doorklikt om ook echt op de site te gaan kijken. Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Geplaatst: 19 uren geleden19 u @@rorror heb ik al meerdere keren naar zonder reactie. Zal ze nu direct nogmaals mailen.
Geplaatst: 16 uren geleden16 u @PetrasmoestuinDe pagina word nu wel goed gevonden.Als je iemand de recepten op google laat zoeken. Kan je het best ze laten zoeken jouw naam ervoor te zetten:Petra's Meiraapjes in wijnsaus.of met " " om de tekst heen. Dit noemt men exact zoeken, en de pagina in google resultaten moeten de exacte tekst hebben."Meiraapjes in wijnsaus"of als je weet op welke site het staat, kan je zoeken op alleen de website, door site:moestuinforum.nl er achter te zetten.:Meiraapjes in wijnsaus site:moestuinforum.nlBovenstaande werkte gister bij mij nog niet, vandaag wel.Alleen zoeken op Meiraapjes in wijnsaus dan krijg ik in google de pagina niet te zien. Ik gok dat dit komt doordat het in forum reactie staat, inplaats van een apart Topic per recept. Google doet daar wat lastig over. Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Geplaatst: 11 uren geleden11 u Website zal straks even een paar minuten onbereikbaar zijn. Hierna zijn we weer terug online. De exacte tijd kan ik niet zeggen, want de webhoster voert dit uit. Totstraks!Edit: We zijn weer online. Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.