Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Image Image Image Image Image

Featured Replies

Geplaatst:

In deze staat het nog in het midden. Een hoop recepten zijn naar links verschoven.
Het gaat om de kop, de rest staat links.

Ham-ei-muffins die staat in mijn recept in het midden

Geplaatst:

@rorror Even een vraagje. Tot voor kort (gisteren meen ik), zag ik als ik naar een ongelezen topic ging altijd een horizontale lijn in beeld met daaronder de nieuwe berichten in dat topic die er bij gekomen waren na mijn laatste bezoek aan dat topic. Reuze handig vond ik, je zag direct vanaf welk punt de nieuwe content geplaatst was. Nu zie ik die horizontale lijn niet meer. Klopt het dat dat onlangs is aangepast?

Geplaatst:

In dit topic blijkbaar wel, maar in sommige volgens mij niet. Ik zal wel een screenshot maken als ik er eentje tegen kom. Nu zag ik de horizontale lijn wel.

Geplaatst:

@rorror Bij het insectentopic ontbreekt hij. Het is echt niet onoverkomelijk, maar het viel me wel op. Onderstaand screenshot is direct gemaakt na openen van een ‘ongelezen bericht’ uit de lijst. Misschien heb je er wat aan.

IMG_1030.png

Geplaatst:

In dit geval niet omdat ik zeker weet dat ik het bericht erboven van Vlavlip dinsdagavond heb gelezen. Dan zou de horizontaal lijn toch direct na dat bericht moeten staan?

Geplaatst:

‘wat heb je vandaag in de moestuin gedaan’ is nog een topic waar het ontbreekt.

Geplaatst:

@rorror Nee, ik gebruik vrijwel altijd de knop ongelezen inhoud. Ik zal er voor de zekerheid extra op letten. Ik houd je op de hoogte.

Geplaatst:

@rorror ‘chayotte’ is er nog zo eentje. Benaderd via Ongelezen-button.

Geplaatst:

@rorror Bij Chayote zie ik zo’n regel van ‘3 maanden’ geleden niet, maar in dat geval kwam dat omdat ik eerder die week dat topic al gelezen had. In de topics waar ik de horizontale lijn wel zie (zoals tomatenzaden winnen), wat een topic was wat ik tot gisteren nooit had gelezen, zag ik boven het bericht van Appelvrouw wel de melding ‘8 jaar later’. In de meeste topics zie ik de horizontale lijn wel + de melding over de jaren.

• 2 weeks later...
Geplaatst:

@rorror Ik heb vandaag iemand laten testen. Ik liet die persoon zoeken naar een recept van mij, b.v. Meiraapjes in wijnsaus.
Dan ziet hij een melding van mij staan met het recept. Echter als die persoon erop klikt, dan komt die persoon niet direct bij mijn recept, maar bij mijn profiel en alle info, door een tijdje te scrollen komt die persoon wel mijn recept tegen.
Hoe dat voorheen was, weet ik niet. Ik heb het nooit eerder uitgetest. Maar is het mogelijk dat iemand direct mijn recept dan ziet en niet op mijn profiel komt. Daar hebben mensen niets aan als je een recept zoekt.
Ik ben benieuwd of dat kan.
Maar misschien vind je dat helemaal niet belangrijk, er zullen wel belangrijkere zaken zijn.

Geplaatst:

Zoekt persoon in Moestuin zoekvak?

Want dan moet er op de groene tekst geklikt worden (bij de rode pijl) als je nu ergens in het blauwe vlak klikt kom je niet bij het juiste bericht uit. Dit wordt als het goed is opgelost met de update eind juli.

image.png

Kan het kloppen dat dit het probleem is wat je tegenkomt?

Geplaatst:

Nee @rorror iemand die gewoon gaat googelen via internet en dus een bezoeker is, geen geregistreerde. Ik zoek b.v. ook vaak naar recepten en dan zie je een hele rij en ergens stond mijn recept van Moestuinforum vermeld.
Nu probeer ik het ook, maar ik kom het zelf niet eens op pagina 9 tegen.

Geplaatst:

@@rorror ik kan nog steeds niet citeren of berichten lezen [emoji22]

Geplaatst:

@rorror Bij tekstbestanden bv Word, dan kun je kiezen voor links, midden of rechts uitlijnen. Hier in het forum bestaat het niet.

Alleen links uitlijnen. Als ik tekst, de kop in het midden wil zetten, dan moet ik de tab gebruiken, en dan is het ongeveer in het midden.

Geplaatst:

@Petrasmoestuin Volgens mij had je mijn bericht gemist, want had op de vraag om tekst in het midden te zetten al beantwoord.? https://www.moestuinforum.nl/topic/56193-grote-software-update-op-11-juni/page/8/#findComment-557048
Voor google zoeken ga ik dit even uitzoeken of we daar iets aan kunnen vebeteren.

@Mellie Had jij nog bij tapatalk online helpdesk nog om hulp gevraagd?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic