Geplaatst: 31 juli31 Jul De Moestuin Forum App installeren op Android.De Moestuin Forum App installeren op Iphone of Ipad.Push Notificaties ontvangen voor berichten of meldingen. (Nog te schrijven)
Geplaatst: 31 juli31 Jul Auteur De Moestuin Forum App Installeren op AndroidVoor android toestellen welke software van Android OS versie 8 en hoger draaien.Klik op de melding met meer informatie.Als de melding hebt weggeklikt, dit staat er onder meer Informatie:Klik op de drie puntjes, rood gemarkeerd in de onderstaande afbeelding:Wanneer het dropdown menu te zien is, selecteer "Toevegen aan startscherm"Hierna zie je de volgende melding, kies dan voor de optie "Installeren":Hierna is de volgende melding te zien, kies dan nogmaals voor "Installeren":Na het installeren is de App te vinden onder "Apps". Staat deze niet op de eerste pagina, swipe dan naar links om op de andere pagina's te kijken.Hierna kan je het icoontje toevoegen op het buroblad van je smartphone.Als de app goed geinstalleerd staat, ziet het er als volgt uit:Tijdens het opstarten van de app zie je het welkoms logo:Hierna zal de app op volledige grote starten, je ziet dan geen adress balk meer in de browser.Als de Moestuin Forum App actief is, zie ik een melding "Tik om de URL voor deze app te Kopiëren" in notificatie scherm staan.Aan gezien wij een Webapp gebruiken, wordt in de achtergrond onderdelen van de browser gebruikt.Om deze melding uit te zetten ga je naar Chrome.Druk op de 3 puntjes boven elkaar.Ga naar "Instellingen"Ga naar "Meldingen"Zoek de volgende opties, en zet deze uit.Siteopties op volledig scherm. Hierna zal deze melding niet meer in beeld komen.
Geplaatst: 3 augustus3 Aug Auteur De Moestuin Forum App installeren op Iphone of Ipad.Voor ipad toestellen welke software iOS versie 17 en hoger draaien.Getest op iOS 16.6, hier is het niet mogenlijk de App te installeren.De bovenste melding wordt maar één keer weergeven, bij het klikken van de X, wordt deze melding niet meer getoont.Klik op meer informatie, om de handleiding te tonen hoe de app geinstalleerd kan worden op Iphone of Ipad.Klik op het Deel/Share icoon in Safari.Blader door het menu, en kies voor "Toevoegen aan startscherm". Klik hierna op toevoegen in de rechter bovenhoek.
Geplaatst: 3 augustus3 Aug Auteur Gereserveerd.When push options are gone.Hold the icon for a few seconds on mobile, in the popup -> go to site settings.Then under site settings, scroll down. Delete all site settings en reset all app rights.After that go back to the app. Re-login into the app.Then go to notification. Then you get a new message "Turn on push settings". Tap it, then press allow notifications.
Geplaatst: 4 augustus4 Aug Auteur Hopenlijk heb ik één van de komende dagen een handleiding online.Heb zelf geen iphone/ipad dus ben afhankelijk van andere om voor mij wat printscreens te maken om daar een handleiding voor te maken.
Geplaatst: 4 augustus4 Aug Waar kan ik die app vinden ? Ik zie niet die melding met "meer informatie "
Geplaatst: 4 augustus4 Aug Auteur Zit jij op android?Zoja via:Klik op de drie puntjes, rood gemarkeerd in de onderstaande afbeelding:Wanneer het dropdown menu te zien is, selecteer "Toevegen aan startscherm"
Geplaatst: 4 augustus4 Aug Het was in een paar seconden gebeurd, en ik ben meteen automatisch ingelogd. Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 4 augustus4 Aug Ja, ik heb hem ook gedownload. Ik hoefde trouwens maar 1x te kiezen voor installeren dacht ik. Maar het was super eenvoudig.
Geplaatst: 4 augustus4 Aug Auteur 9 minuten geleden, acpronk zei:ik ben meteen automatisch ingelogd.Het is een WebApp, dit will zeggen dat deze gebruik maakt van een browser in de achtergrond. Dus als in de browser de gegevens al zijn ingevuld, word dit door de App automatisch gebruikt.Ik ga deze week ook proberen om de App in de Play Store van Android the krijgen.
Geplaatst: 5 augustus5 Aug De app werkt prima! Het enige nadeel is dat ik op de website altijd verschillende schermen open zet (dit nog even lezen, daar straks op reageren, enz) en dat kan in een app niet. Maar dat is meer een persoonlijke keuze. Verder geen klachten. (en hoera, we zijn weer in de lucht, na een flink aantal uren waarin het forum offline was).
Geplaatst: 5 augustus5 Aug Over "de app".Wat ik zie is dat er een shortcut (met MTF icoontje) op een van mijn tabbladen wordt gezet.Als ik daarop klik, dan zie ik precies hetzelfde als wanneer ik met de browser (Chome) naar www.moestuinforum.nl ga. Niet meer en niet minder.Dan is het toch geen app? (maar ik wacht braaf op de algemene aankondiging, dat heeft voor mij geen haast). Inhoud bloempot of bak berekenen
Geplaatst: 5 augustus5 Aug Auteur 22 minuten geleden, henkg zei:Wat ik zie is dat er een shortcut (met MTF icoontje) op een van mijn tabbladen wordt gezet.Heb je hier een voorbeeld van? Ziet dit er er zo uit? Dan is er een snelkoppeling gemaakt naar chrome.De app zou er zo uit moeten zien:Als ik daarop klik, dan zie ik precies hetzelfde als wanneer ik met de browser (Chome) naar www.moestuinforum.nl ga. Niet meer en niet minder.18 uren geleden, rorror zei:Het is een WebApp, dit will zeggen dat deze gebruik maakt van een browser in de achtergrond. Maar draaid als een losse applicatie.Het is niet de bedoeling dat de app de zelfde website toont als in de browser.Bij mij is google chrome b.v. leeg als ik de app heb draaien.Kan je ook een printscreen maken van de app hoe deze er bij jouw uitziet.Welke telefoon gebruik je met welke versie?
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.