Geplaatst: 2 uren geleden2 u Ik dacht eerder vandaag hier een lijstje te hebben gezien met bloedzuring erin. Maar dat is verdwenen. Mocht je nog bloedzuring hebben, dan graag. Ik heb nog oud zaad en denk dat er bij mij niks op gaat komen.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u @Gitta dat komt vanwege het terugzetten van een backup. Maar Arja gaat de verdwenen berichten vanavond terug zetten (en dit bericht verwijderen). Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Auteur Ja ik had het al wel genoteerd Gitta, in mijn lijstje. Komt dus goed! Ik heb nog weer het 1 en ander opgepot:4x kummel2x zeebietjes3x brave Hendrik1x bloedzuring3x roomse kervel3x colakruid3x kruipend bonenkruid2x dropplant2x mentha piperita2x citroenmelisse4x zwartmoeskervel facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.