Geplaatst: 4 uren geleden4 u Ik zoek een kweekbak, ongeveer 30x40, met aan de onderkant gaten.Ik wil zelf eens gaan proberen om perspotjes te maken, maar die moet ik dan wel ergens in zetten.Ik heb dus kweekbakken nodig, samen met een inzetbak, waar ik water ik kan doen.Ik kan ze alleen nergens vinden.Weet iemand een firma, waar ik zoiets kan bestellen?Ik heb even een foto neergezet van een kleintje, die je koopt met zaailingen in een tuincentrum.Deze dus in het groot, met een bijpassende waterbak.
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Auteur Eh....Afgezien van het maken, is het wel veel makkelijker uitplanten. 4 uren geleden4 u aangepast door Rookie
Geplaatst: 3 uren geleden3 u 25 minuten geleden, Rookie zei:makkelijker uitplanten.Ja dat is zo. Ik dacht dat het best een klus is en ik las dat het bij sommige vrouwen niet goed lukte en ermee stopte. Maar jou gaat het vast lukken!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.