Geplaatst: 4 uren geleden4 u Hoi iedereen, Sinds een jaar ben ik begonnen met kruiden zelf kweken ik heb 4 kleine kweekkastjes aangeschaft en sinds die tijd ben ik zeg maar verslaafd aan kruiden en fruit. Ik het vroeger nooit vers fruit kunnen eten omdat ik allergies ben voor bestrijdingsstoffen.Nu heb (uit interesse) ik zonder reclame te maken dus ik noem geen naam, een app gemaakt over kruiden en daarin wat voor kruid, de afkomst, gebruik en recepten in verwerkt.Nu mijn vraag hier wat voor ideeen zouden jullie hebben wat in zo'n app moet staan.Alvast dank voor jullie reacties.Gr Roy
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Hoi Roy en welkom op het Moestuinforum! Leuk dat je je even voorstelt. In de kruiden topics vind je veel informatie over de kruiden die door forumleden gekweekt worden, en de vragen die dat bij hen oproept. Misschien heb je daar iets aan? Verder wil ik voor de goede orde opmerken dat reclame maken voor een product inderdaad hier niet toegestaan is. Verdere informatie daarover vind je in de huisregels.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur Hoi Arja,Dank voor het welkom. Ik heb al langer meegelezen en vond het nu tijd om me aan te sluiten. Dank je
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.