Geplaatst: 2 uren geleden2 u Hebben jullie ook al lege plekken in de tuin? Hier zijn de kapucijners, erwten en tuinbonen er al een poosje uit, maar daar zijn nu andere dingen gezaaid, dus dat is straks niet leeg meer. Maar de knoflook is eruit, het uien/ sjalottenvak is leeg. Een gedeelte van de kolen zijn er al uit, dus ook een stuk leeg. Vandaag doorgeschoten sla en andijvie planten eruit gehaald…ook lege stukken… okee…de boerenkool moet er straks in, en wat palmkool, maar dat zijn geen grote hoeveelheden. Sla en andijvie heb ik gezaaid, maar die gaat hier in de achtertuin denk ik. Ik vroeg me af of het aan mij ligt, ik heb gewoon het gevoel dat het erg vroeg is…die lege vakken. Verder geen probleem ofzo hoor! 😉
Geplaatst: 2 uren geleden2 u ik heb het niet Jo maar het is inderdaad een beetje een tijd in juli dat er lege vakken komen. Zeker als je ook vroege aardappels hebt. Je kunt nog kort groeiende courgettes zaaien, gaat nog net. Sla andijvie en ook sperzieboontjes. Groenbemester. Spinazie. Ik heb wel eens twee bedden vol gezaaid met sla daar at ik in oktober nog van..ging nooit meer op.Bij mij moet het nog vol groeien 😉
Geplaatst: 38 minuten geleden38 min 2 uren geleden, jootje zei:ik heb gewoon het gevoel dat het erg vroeg is…die lege vakkenJa, bij mij opeens ook vele lege vakken, maar ik heb een aantal plantjes in de kas voorgezaaid staan, dus die kan ik dan weer vullen.
Geplaatst: 35 minuten geleden35 min Ja, inderdaad. Zomerspinazie heb ik nog om te zaaien, en ik heb andijvie gezaaid op een klutje, die moet ik dan gaan verdelen op andere bakken.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.