Geplaatst: 1 uur geleden1 u Hoi,Wij hebben 6 kippen in de achtertuin. Ze leggen geen eieren meer, dus voor ons zijn ze niet meer van nut en kosten ze voornamelijk geld. Helaas moeten wij hierdoor afscheid van ze nemen. Via marktplaats wordt niet gereageerd, zelfs niet als we de kipjes gratis aanbieden.Mijn vraag is eigenlijk ook best wel luguber... Weet iemand een kippen slachter die ook van hobby kippenhouders wil slachten?Met vriendelijke groeten,Amber
Geplaatst: 35 minuten geleden35 min Welkom op dit forum. We vinden het altijd wel leuk als je je hier even voorstelt: https://www.moestuinforum.nl/forum/5-voordeur/Ik vind de vraag niet luguber, maar ja wij eten dan ook regelmatig vlees uit eigen tuin. Ik kan je alleen niet helpen met je vraag, want wij doen dat altijd zelf (met de kippen dan).Als het legkippen zijn dan zal er niet veel vlees aan zitten, en de kwaliteit is ook niet geweldig. Wel voor een soepje natuurlijk.Ik heb de titel van je topic ook even aangevuld, zodat men in 1 oogopslag kunnen zien wat je vraag is.
Geplaatst: 22 minuten geleden22 min Auteur Bedankt voor de aanvulling op de titel! Dat is inderdaad wel even handig :) Ik zal mij ook gauw even voorstellen! Dat was ik vergeten hahaha! Bedankt voor de fijne reactie! Ik wil het slachten op zich ook wel zelf doen. Maar... Daar zie ik tegelijkertijd ook wel als een berg tegenop. Omdat wij de kippen al geruime tijd hebben en ik er aan gehecht ben geraakt haha! Aan de andere kant zou ik het wel het liefste zelf doen. Heeft u wellicht een manier om dit zo stressvrij voor de kip te doen? Ook een beetje beginners vriendelijk/fool Proof? :) Alvast super bedankt!!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.