Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik begreep dat ik nog even door de voordeur moest (alhoewel ze bij ons altijd achterom komen) . Ben hier in het verleden eerder geweest, zij het onder andere namen. Inmiddels geen moetuin meer, maar wel een tuintje achter het huis van 125 m2 Ik heb kippen en konijnen. Dit jaar een overvloed aan pompoenen en komkommers. Dus het begint toch weer ergens op te lijken. Zij het dat de konijnen zich niet willen voortplanten, dat heb ik dan weer ;- Met heel veel herkenning naar die serie op tv gekeken over moestuinen. Dat was pas echt veel herkenning . De reden dat ik geen moestuin meer heb zit m ook in de typetjes die het liefst een meetlat langs je gras leggen. Enfin. Fijn weer terug te zijn.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Hahaha leuk voorstel stukje 😅 Nu ben ik nog benieuwd naar de serie over de moestuin. Hoe heet die en waar is deze te zien?
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.