Geplaatst: 8 uren geleden8 u Ik begreep dat ik nog even door de voordeur moest (alhoewel ze bij ons altijd achterom komen) . Ben hier in het verleden eerder geweest, zij het onder andere namen. Inmiddels geen moetuin meer, maar wel een tuintje achter het huis van 125 m2 Ik heb kippen en konijnen. Dit jaar een overvloed aan pompoenen en komkommers. Dus het begint toch weer ergens op te lijken. Zij het dat de konijnen zich niet willen voortplanten, dat heb ik dan weer ;- Met heel veel herkenning naar die serie op tv gekeken over moestuinen. Dat was pas echt veel herkenning . De reden dat ik geen moestuin meer heb zit m ook in de typetjes die het liefst een meetlat langs je gras leggen. Enfin. Fijn weer terug te zijn.
Geplaatst: 7 uren geleden7 u Hahaha leuk voorstel stukje 😅 Nu ben ik nog benieuwd naar de serie over de moestuin. Hoe heet die en waar is deze te zien?
Geplaatst: 6 uren geleden6 u Hoi Cees, welkom terug dan op het Moestuinforum. Het drama van Rust en Vreugd in het echt meemaken lijkt me vreselijk, kan me voorstellen dat je geniet van je moestuin aan huis.
Geplaatst: 6 uren geleden6 u Auteur Dat was m ja, die serie. Ook in boekvorm trouwens. Mijn mond viel open bij het lezen. Dit was de werkelijkheid. Best triest eigenlijk, ik zat er bijna 15 jaar en zie nu zo een beetje iedereen vertrekken (als je in de buurt woont spreek je nog wel eens iemand ;-) Einde van een era. Lang leve de ordening en de betegeling van de mioestuin 😰
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Welkom terug! ın je eigen tuin heb je alleen je eigen gezeik. Scheelt een stuk 💪🏻Tuinier ze en groene groet!
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Welkom terug!Wil je je oude account niet herstellen zodat je daar op verder kunt? Of heb je bewust een hele nieuwe aangemaakt?
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur Hallo Joriekenee geen bewuste keuze, maar ‘gepiel’ met verkeerde wachtwoorden, niet herkend worden als mens, kortom gedoe. Dus lekker zo laten ;-
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Nou dat kan ik allemaal voor je regelen als je wilt. Laat het maar weten in een PB, of niet en dan laten we het zo.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.