@lie Geplaatst: 18 juli 2012 Geplaatst: 18 juli 2012 goedemorgen allemaal, Ik ben @lie, en heb een moestuin/siertuin op een volkstuincomplexHet is 10min. opfietsafstand van ons huis, dus kunnen we er dgs. evenbij langs. We hebben het nu 3 jaar in ons bezit. Er staat een leuk huisje op, met een completen keuken, we hebben zo alles over kunnen nemen. Ik werk (in de zorg) nog 24 uur per week, Ik zal snel wat foto,s plaatsen maar ga eerst even rustig het forum ondekken. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 18 juli 2012 Geplaatst: 18 juli 2012 Welkom! Tjonge, wat een kast van een huis staat er op je tuin! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
@lie Geplaatst: 18 juli 2012 Auteur Geplaatst: 18 juli 2012 Dank je wel, maar me huisje is niet zo heel groot hoor,lijkt wel zo op de foto. maar heb net je de laarsen gekeken, geweldig.Er zitten hele leuke tussen. Quote
jeanne-heijmans Geplaatst: 18 juli 2012 Geplaatst: 18 juli 2012 Welkom, nou ik vindt het ook een mooi huisje hoor. Quote
@lie Geplaatst: 19 juli 2012 Auteur Geplaatst: 19 juli 2012 Dank jullie wel, zou zeggen kom een bakkie doen. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.