Joyxke Geplaatst: 18 juli 2012 Share Geplaatst: 18 juli 2012 Heb even een vraagje... Mijn (normale rode)paprika begint zwart te worden, de vruchten bedoel ik. Weet iemand hoe het komt of wat het is? He is begonnen sinds het slechte weer, dus sinds twee weken. Quote 19 jaar en sinds 9 maanden ambitieuze moestuinier Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jeanne-heijmans Geplaatst: 18 juli 2012 Share Geplaatst: 18 juli 2012 Is bij mij ook zo,eerst worden ze groen, dan zwart,en dan gaan ze rood kleuren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Joyxke Geplaatst: 18 juli 2012 Auteur Share Geplaatst: 18 juli 2012 Ooooh, ik dacht dat ze van groen naar oranje naar rood gingen.pfiew ben helemaal gerustgesteld... Met aldie enge aardappelziekte berichten werd ik een beetje paniekerig Thanks! Quote 19 jaar en sinds 9 maanden ambitieuze moestuinier Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.