Antoine Posted August 13, 2012 Share Posted August 13, 2012 Hallo, Ik heb al heel wat Komkommers en Augurken ingemaakt, maar nu overkwam me iets aparts. Ik had twee potjes gevuld met augurken die ik dus had gekookt in de azijn en kruiden. Vervolgens draai ik de potjes dicht en zet ze op z'n kop. 1 van de 2 was mooi vacuüm na een uurtje, maar de andere niet, het dekseltje klikt nog Wat kan ik daar aan doen? Kan ik ze al consumeren? Ik heb ze gister ingemaakt, normaal open je die na 2 maanden... Of kan ik ze nog een keer opwarmen? hoor graag van u! gr Anton Quote In een groen, groen, knollen, knollenland... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antoine Posted August 13, 2012 Author Share Posted August 13, 2012 Ze zijn al op, ze zaten door de salade... En ze waren verrukkelijk! gr Anton Quote In een groen, groen, knollen, knollenland... Link to comment Share on other sites More sharing options...
greetje11 Posted August 14, 2012 Share Posted August 14, 2012 @Antoine, Heb je ook een recept Bedankt alvast Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antoine Posted August 14, 2012 Author Share Posted August 14, 2012 @Greetje11: Ik heb 'm gelijk even gemaakt voor je... Hier kan je hem vinden: https://www.moestuinforum.nl/augurken-inmaken-in-zoetzuur-t6435.html Succes! gr Anton Quote In een groen, groen, knollen, knollenland... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts