Geplaatst: 13 augustus 201213 j vandaag in de afprijzing bij kruidvak een doosje Paprika California Wonder gekocht, maar weet eigenlijk niet waar dat PITTIGE voor staat. Heeft iemand die al eens gekweekt, en hoe smaken ze? kan ze wel tot volgend jaar bewaren zeker.ben benieuwd, vr groet Wilma2
Geplaatst: 13 augustus 201213 j Een doosje zaad neem ik aan ? Als het echt California Wonder is dan is het een zoete paprika. Dat 'pittige' zal wel een foutje in de tekst zijn. -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
Geplaatst: 13 augustus 201213 j Auteur of het een drukfout is, geen idee maar dit staat dus op het zaaidoosje. gewoon een bakje ,een beetje aarde en dan 60 zaadjes.ik hoop dat je gelijk heb frank dat het een zoet soortje is want pittig zoals een peper lijkt me niet zo 2 efoto is wat duidelijker.bij opzoeken via t net kwam ik wel pittig tegen dacht ik maar weet het niet zekersvandaar hier de vraag gesteldvr gr Wilma2
Geplaatst: 13 augustus 201213 j Das gewoon een 'kinder' naampje. Ze verkochten dat ook met wortels, met een belachelijke teelt beschrijving. Ben bang dat er geen kindjes een leuk wortelje gekregen hebben als ze de gebruiksaanwijzing gevolgd hebben Ik heb die paprika's staan, gaan heel goed maar heb nog geen rijpe kunnen proeven. De planten doen het wel erg goed! Van groen kleuren ze naar zwart...en nu begint het rood te worden
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.