Missmass Posted August 26, 2012 Share Posted August 26, 2012 Hallo allemaal, Kan ik aardbeien uitplanten op een plek in de tuin waar eerst knoflook stond? De knoflook is er pas een paar dagen geleden uitgehaald. Quote Gardening is cheaper than therapy. And you get tomatoes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubo Posted August 26, 2012 Share Posted August 26, 2012 Ja, omdat aardbeien niet meedoen aan het schema van de vruchtwisseling omdat ze meerdere jaren (2 of 3) op het bed blijven staan.Wel een flinke dosis compost en/of koemestkorrels onderwerken. Quote met vriendelijke groet, Rubo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astrid Posted August 29, 2012 Share Posted August 29, 2012 De echte Ukrainian ladies hier in het dorp, zeggen dat je knoflookbed NOOIT verplaatst, ik heb een hoek waar mijn knoflook staat.Als het in het najaar niet groot genoeg is..laat ik ze staat..en plant de nieuwe bolletjes ertussen.Maar goed, dat wil niet zeggen dat als je ze eruit gehaald hebt geen aardbeien zou kunnen planten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts