Geplaatst: 23 september 201213 j Wie weet er leuke dingen die je met uitgeholde pompoenen kunt doen? Ik ben niet zo creatief en kwam niet verder dan een bloempotje. blog/freggel/
Geplaatst: 23 september 201213 j Het jaar van de Draak 2012Het uploaden van de draak wil niet lukken, ik probeer een ander...( pompoenen snijden met kinderen 2010) We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 23 september 201213 j Haha, en dan bootje varen: http://www.kempenactueel.be/regio-kasterlee/varen-in-een-pompoen-het-kan-op-de-jaarlijkse-pompoenregatta-2009-in-kasterlee We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 23 september 201213 j Auteur Leuke ideeën! Ik heb helaas alleen niet van die mooie pompoenen om uit te snijden.De eerste foto is erg gaaf! Ik denk dat ik volgend jaar toch maar van die Halloweenpompoenen ga zaaien, al is het vanwege het hoge decoratiegehalte! blog/freggel/
Geplaatst: 23 september 201213 j Ik had er een stuk oase in gedaan en daar elke 3 dagen verse bloemen in vanuit de tuin en de deksel met cellofaan aan de onderkant afgedekt na 3 weken of zo...is ie rot
Geplaatst: 21 december 201212 j Met de buurmeisjes ben ik lekker aktief geweest vanavond...De laatste niet zo lekkere patissonnetjes, de spagetti-pompoenen waarvan ik er veel te veel van heb, en de overgebleven halloweenpompoenen zijn omgetoverd in Kerst decoraties: We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 21 december 201212 j Oooh... das wel weer übergezellig... Heb ook nog een Patisonnetje liggen... hmmm idee... Enne... moet je je naam ondertussen niet veranderen in Pompoenvrouw???
Geplaatst: 22 december 201212 j Enne... moet je je naam ondertussen niet veranderen in Pompoenvrouw??? En dan een appelfoto als avatar nemen? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.