freggel Posted September 23, 2012 Share Posted September 23, 2012 Wie weet er leuke dingen die je met uitgeholde pompoenen kunt doen? Ik ben niet zo creatief en kwam niet verder dan een bloempotje. Quote blog/freggel/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frans Posted September 23, 2012 Share Posted September 23, 2012 Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. -- Link to comment Share on other sites More sharing options...
nanda Posted September 23, 2012 Share Posted September 23, 2012 geweldig! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted September 23, 2012 Share Posted September 23, 2012 Pompoensoep in serveren... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted September 23, 2012 Share Posted September 23, 2012 Het jaar van de Draak 2012Het uploaden van de draak wil niet lukken, ik probeer een ander...( pompoenen snijden met kinderen 2010) Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frans Posted September 23, 2012 Share Posted September 23, 2012 Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. -- Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted September 23, 2012 Share Posted September 23, 2012 Haha, en dan bootje varen: http://www.kempenactueel.be/regio-kasterlee/varen-in-een-pompoen-het-kan-op-de-jaarlijkse-pompoenregatta-2009-in-kasterlee Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
freggel Posted September 23, 2012 Author Share Posted September 23, 2012 Leuke ideeën! Ik heb helaas alleen niet van die mooie pompoenen om uit te snijden.De eerste foto is erg gaaf! Ik denk dat ik volgend jaar toch maar van die Halloweenpompoenen ga zaaien, al is het vanwege het hoge decoratiegehalte! Quote blog/freggel/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted September 23, 2012 Share Posted September 23, 2012 Ik had er een stuk oase in gedaan en daar elke 3 dagen verse bloemen in vanuit de tuin en de deksel met cellofaan aan de onderkant afgedekt na 3 weken of zo...is ie rot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted December 21, 2012 Share Posted December 21, 2012 Met de buurmeisjes ben ik lekker aktief geweest vanavond...De laatste niet zo lekkere patissonnetjes, de spagetti-pompoenen waarvan ik er veel te veel van heb, en de overgebleven halloweenpompoenen zijn omgetoverd in Kerst decoraties: Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted December 21, 2012 Share Posted December 21, 2012 Oooh... das wel weer übergezellig... Heb ook nog een Patisonnetje liggen... hmmm idee... Enne... moet je je naam ondertussen niet veranderen in Pompoenvrouw??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted December 22, 2012 Share Posted December 22, 2012 sorry, kan niet, er bestaat al een pompoenvrouw... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted December 22, 2012 Share Posted December 22, 2012 Maar... wel erg goed gemaakt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted December 22, 2012 Share Posted December 22, 2012 Enne... moet je je naam ondertussen niet veranderen in Pompoenvrouw??? En dan een appelfoto als avatar nemen? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted December 22, 2012 Share Posted December 22, 2012 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts