Ga naar inhoud

Zaden carrousel 3e (4e) ronde

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nee Heylane, die kant ga ik zelden op. Rotterdam/Spijkenisse zijn wel plekken waar ik regelmatig kom, dus alles in de lijn van Utrecht naar Rotterdam is mogelijk. Maar opsturen vind ik geen probleem hoor!

Geplaatst:

Dan stuur ik je een pb met mijn adres. Leuk ik heb er al helemaal zin in! (ik weet dat ik nog even moet wachten, maar voorpret is ook leuk)

Oh, nog een vraag, mogen er ook bloemenzaden in (van nuttige bloemen?) Ik heb net een hele serie zaden van mooie herfstasters gekregen. Overwintererende bijen en hommels zijn daar gek op.

Geplaatst:

Suikerbuikje: Wil je de doos al? Ik heb alles doorgeploeterd en ga komend seizoen veel (ongeveer 8 dingetjes) uittesten haha . Nog niet alle zaden zijn droog genoeg om toe te voegen. Ik voeg bij de volgende ronde e.e.a. toe. Dan weet ik zeker dat de zaden goed blijven.

Geplaatst:

Ik heb nog niks van Suikerbuikje gehoord en donderdag ga ik met de trein van Utrecht richting Zwolle. Ergens op die lijn kan ik met iemand afspreken om de doos over te geven. Uiterlijk donderdag wil ik de doos over geven. Wie o wie?

Geplaatst:

Ik lees het berichtje nu pas dus waarschijnlijk te laat. Ik ben deze week ook niet aan het werk dus de doos overpakken van Gwen was lastig geweest. Is er iemand anders die hem nu in ontvangst heeft genomen of moeten we een nieuwe poging wagen voor overdracht in Utrecht?

Geplaatst:

Vanaf as. Maandag ben ik gewoon weer aan het werk dus roep maar wanneer je langs Utrecht cs komt dan probeer ik het in te passen (gaat vast lukken of het moet toevallig net tijdens een vergadering zijn waar ik niet uit kan lopen).

Geplaatst:

Ik kon de doos niet overgeven omdat ik niet mag tillen. suikerbuikje heb ik geprobeerd te bereiken maar ik heb niks van haar gehoord.

Geplaatst:

Ja, erg zonde. Het heeft serieuze medische redenen dat ik nog zeker een week niet kan tillen. En die doos weegt wat . Hopelijk laat suikerbuikje nog iets horen en kunnen we iets afspreken.

Geplaatst:

Heb je haar ook een pb-tje gestuurd? Dit topic zakt nl nogal wel in de lijst. Ik kan me voortellen dat ze het dan niet ziet als hier een nieuw berichtje is geplaatst.

Ach waarom vraag ik dat eigenlijk, daar heb je zelf natuurlijk allang aan gedacht

Geplaatst:

Wat rot voor je Gwen..beterschap!

Als je na het weekend nog niets gehoord hebt is het een goed idee de doos door te sturen..hij is nu drie weken bij jou, dat is niet erg, maar met dit tempo komt de doos bij de laatste pas in de zomer aan

Is er iemand die hem op kan sturen voor je? Dan zou de doos naar Amsterdam ( Heylane) gestuurd kunnen worden...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Ja, ik wil hem echt graag kwijt. Ik had twee weken geleden al aangegeven de doos kwijt te willen.

Ik heb haar telefoonnummer zelfs en al diverse smsberichten gestuurd. Ik snap er niks van. Wil de volgende in de rij mij haar adres sturen of een station waar we af kunnen spreken? De doos in Woudenberg of Utrecht ophalen kan ook.

Geplaatst:

Ik ben de volgende in de rij. Op dit moment kan ik niets organiseren om m op te (laten) halen, dus zou je m willen opsturen? Ik zal je mijn adres in een pb sturen.

Geplaatst:

Suikerbuikje heeft contact met mij opgenomen. Ze had onverwachte priveomstandigheden. Vandaag of morgen kan ik de doos aan haar overhandigen.

Geplaatst:

Dat gaat deze week niet meer lukken. Ik zit tot over mijn oren in het werk en ben ook extern. Pas volgende week dinsdag ben ik weer in Utrecht. Als iemand anders de doos eerst wil ontvangen vind ik dat ook goed hoor!

Geplaatst:

Dit duurt te lang. Vanaf 20 oktober loopt Gwen met de doos te leuren . Heb je Heylane`s adres al Gwen? Stuur hem daar nu maar heen...Suiker jij kan de volgende keer de doos krijgen..wanneer je er aan toe bent.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Het is toch gelukt om Suikerbuikje vandaag op Utrecht Centraal te treffen! Ze heeft de doos in ontvangst genomen en stuurt deze naar verwachting zondag door naar Heylene.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...