Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Zaden carrousel 3e (4e) ronde


appelvrouw

Aanbevolen berichten

Ik zou het geen probleem vinden als jullie weer met z'n drieën afspreken en ik de doos later overneem zoals de vorige keer. Ik zit de komende dagen met een aantal afspraken, vandaar. Dus als Margareth zaterdagmiddag wel kan, gewoon afspreken!

Ik geloof dat Jos het dichtste bij mij in de buurt woont. Ik pik de doos daar dan wel op, of Jos brengt hem weer langs mocht hij in de buurt zijn. Dit kan eventueel zaterdagavond of zondag. Dan zal ik ervoor zorgen dat de doos begin volgende week weer verder verstuurd wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Wat een weelde! Dit is echt heel erg leuk. Heb al volop leuke probeerseltjes. Zo leuk om uit een hele hoop pakjes een stuk of 6 zaden te kunnen halen. Nou moet ik mijn donaties nog inpakken. Daar ben ik ook nog even mee bezig. De tijdschriften wil ik ook nog doorbladeren.

Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed idee - tijdschriften even houden. Ben net druk bezig met het inpakken van mijn donaties. Als ik nou nog een reactie krijg waar ik de doos heen moet sturen of overhandigen... nog niets gehoord van Bloemenkoningin.

Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zadenenvelop 2 & 3 heb ik inmiddels uitgepluisd en aangevuld, maar ik heb nog een berg zaad over, wat ik nooit opkrijg in mijn kleine tuintje, dus als het kan zou ik me ook graag willen aanmelden voor deze zadencarrousel.

Ik woon in Papendrecht, werk in de hele regio zuidhollandzuid,en heb familie van rdam tot utrecht

“Waar schaduw valt schijnt ook de zon”.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook graag meedoen aan de zaden caroussel, ik ben al langer als 6 maanden lid heb alleen recent mijn account opnieuw moeten aanvragen omdat het niet meer werkte, ik ben nu karins70, was voorheen karin70. Ik heb veel zaden om te delen.

ik woon in noord brabant in de noord west hoek, maar kom regelmatig in de hoekse waard, ridderkerk en rotterdam/dordrecht.

Groetjes karin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...