Geplaatst: 12 februari 201313 j Dank je wel Jet.Nee Eva die Sarah staat hier niet op het balkon.Dank je Dennis en Schippersvrouw. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 13 februari 201313 j Conny nog gefeliciteerd op naar de 60 jaar!!!! Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 13 februari 201313 j Eva ------------------------------------------------- Conny De herinneringen die je later wil hebben,moet je nu maken
Geplaatst: 6 mei 201312 j Nynke nog gefeliciteerd met je verjaardag. En ik wens je nog heel veel jaren toe.Groetjes Conny. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 6 mei 201312 j Dit draadje nog nooit eerder gezien op het forum.Proficiat Nynke!! Kom je nog eens wat leuks te weten...ha, ha! Conny...houd jij dat allemaal bij? Knap en erg attent hoor!(Vaak vergeet ik verjaardagen enzo) Sttt...hier in huis vandaag en morgen (stille en bescheiden) feestjes...vandaag 25 jaar getrouwd en morgen weer een jaartje ouder. In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 6 mei 201312 j Hallo Weknow,Jet is met dit draadje begonnen na de geboorte van haar zesde kleinkind.Dat was vorig jaar 5 november.En daarnet las ik dat Nynke gisteren jarig is geweest.Dus vandaar. Maar omdat je het heel erg zacht schreef wil ik jou ook wel feliciteren.Je moet alleen nog even wachten. 6 mei 201312 j aangepast door Gast Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 6 mei 201312 j Auteur Sttt...hier in huis vandaag en morgen (stille en bescheiden) feestjes...vandaag 25 jaar getrouwd en morgen weer een jaartje ouder. :shh: Echt Wino? Uit welk jaar ben je...(ik ben ook morgen jarig... ) We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 6 mei 201312 j bouwjaar 1956 hier. In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 6 mei 201312 j Wieno Hartelijk Gefeliciteerd met je 25 jarig huwelijk.En feliciteer je partner ook van mij. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 6 mei 201312 j Auteur Proficiat en een fijne dag morgen Wino..ik zal even op je proosten. Zelf ben ik van `52 We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 6 mei 201312 j Nu voelen we ons een beetje zoals verleden week Willem_Alexander en Maxima. Dank je Conny en Jet ! We zijn samen gaan wandelen en toen we thuiskwamen hadden onze 2 spruitjes een heerlijk maal gekookt. En nu gaan we nog een tripeltje drinken samen. Ook op jullie gezondheid! In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 6 mei 201312 j Dank je wel Wieno. En Jet dat zeggen vrouwen toch niet, hun geboortejaar hihihi. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 6 mei 201312 j Auteur Ikke wel hoor..daar heb ik geen problemen mee. Vroeger wel..toen werd ik wel 5 x 29... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 6 mei 201312 j Ik heb er ook helemaal geen probleem mee dat iedereen weet dat ik al 50 jaar ben.Ik ben er zelfs wel trots op. Nou nog 52 minuten en dan mag ik jullie beiden feliciteren Jippie. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 6 mei 201312 j Wieno van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 6 mei 201312 j Gefeliciteerd Jet! (Psst, een aardige (woel)muis! )Gefeliciteerd Weknow! Maak er een leuke dag van! > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 7 mei 201312 j Auteur Dank jullie Ik weet niet hoe het weer bij jullie is, maar hier zitten we vanmorgen onder een vette depressie..regen! Hopelijk vanmiddag naar het bos voor een verjaarswandeling met -steun- takken zoeken voor de doperwten... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 7 mei 201312 j GEFELICITEERD ALLEMAAL EN EEN FIJNE DAG. Hier is vol op zon,maar mag er niet in.lange mouwen en een hoed op.Heb een kuur ben gehapt door een TEEK. Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 7 mei 201312 j Dank jullie voor de felicitaties! Ben nog niet zo heel lang thuis. Doe enkele dagen mee vrijwilligerswerk met jongeren die taakstraf moeten doen in de natuur: snoeien, hekken zetten en dat soort dingen. Zuchten en steunen en plan-trekken is de grondtoon. Natuur en buiten vinden ze verschrikkelijk en saai. Ha, ha...positief blijven motiveren is mijn strategie. Flink verbrand vandaag in de zon. Zo dadelijk tijd voor koffie en taart met het gezin. In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 7 mei 201312 j Van Harte Weknow en Apelvrouw! Ik hoop dat jullie er een mooie dag van gemaakt hebben! Voor het laatste stukje van de verjaardag: een fijne avond gewenst
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.