Ga naar inhoud

Al een bekende maar even voorstellen!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo!!!

Ik ben Mongarden Maar noem me maar Steve, ik ben een 2e jaars Mavo student ( scholier ).

Ik heb heb ja gezegdt tegen een tuin van 90 M2 ... (Schatting). waarvan het eerste jaar 70 van word gebruikt omdat :

- Dit word me eerste jaar moestuinieren dus wil niet te groot beginnen.

- Ik met school moet combineren en omdat ik dan tot 5 uur opschool zet 4x per week.

- Er is al een tijdje geen gebruik van gemaakt dus is het te zwaar om alles eruit te halen

- We willen het met allemaal goede planten planten zodat er weer stikstof in de grond kom voor een goede oogst het seizoen daarop ( 2014 Ten zij de maja's de wereld niet laten gaan )

Omdat ik de eigenaren van het complex ken kreeg ik van de vrouw daarvan het aanbod :

- Hulp met indeling maken

- Mij op het juiste pad zetten met how to.

- En me controleren dus gewoon een hulpje.

Morgen ga ik er even snel langs om een foto te shooten! Zodat ik jullie tevreden hou..

één ding wil ik zeggen :

Er moeten frambozen in!

Groeten !

Geplaatst:

Welkom Steve!!!

Ik kijk uit naar de foto's!! Ik begin ook pas a.s. seizoen voor het eggie, maar dan wel in bakken in mijn eigen achtertuintje. Veel succes!!

Groetjes

Groetjes uit de Betuwe

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Geplaatst:

Sorry dat ik zo lang niet heb gereageert.

ik heb nu een tuin van 90m2 in handen.

en ben nu druk bezig met indeling en zaden bestellen,,

als jullie dingen aanraden ik hoor het graag.

Doei

Groeten !

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...