Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben op zoek naar mensen bij mij uit de buurt om in het voorjaar zaailingen ed te ruilen, nu weet ik dat de moestuinforumdag daar geschikt voor is, maar dat ligt nogal uit de route(ik wil wel proberen er heen te gaan).

Het lijkt me gewoon leuk om met mensen die niet zo ver wonen ook eens wat uit te wisselen en misschien eens bij elkaar te kijken.

Ik woon in het noord westen van Brabant vlakbij Willemstad/Klundert.

Groetjes Karin

november-01816131354723108.jpg

Geplaatst:

Ja dat kan natuurlijk gewoon via de post. Ik doe ook al mee met de zadenenvelop. Ik kan je wel een lijst sturen met de zaden die ik heb en als jij dat dan ook doet kunnen we kijken wat we kunnen ruilen.

Groetjes karin

Geplaatst:

Hoi Karin,

Als het seizoen weer aanbreekt is dat altijd leuk, vorig jaar had ik veel te veel voorgezaaid!

Mijn vader werkt in klundert, woon zelf in Papendrecht, dus wie weet is dat wel leuk volgend jaar!

“Waar schaduw valt schijnt ook de zon”.

• 3 weeks later...
Geplaatst:

Hoi Karins,

Ik heb met je van envelop gewisseld. Misschien dat wij in de buurt van elkaar wonen?

De afstand naar Veldhoven en Eindhoven is ongeveer 30 tot 40 minuten.

Geef anders maar een pbtje waar je woont. Er woont verder niemand in de buurt denk ik.

Groetjes Bloemenkoningin

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...