Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik kan wel wat aparte soortjes kruidenboter en wat sellerie of hamsalade maken.

natuurlijk erg lekker op brood, vooral op meer granen brood!

Geplaatst:
ik kan wel wat aparte soortjes kruidenboter en wat sellerie of hamsalade maken.

natuurlijk erg lekker op brood, vooral op meer granen brood!

Dat had je al doorgegeven als het goed is??

Het staat in ieder geval al op de lijst.

Piroska het is verwijderd

Appelvrouw het staat genoteerd.

Geplaatst:

In plaats van olie neem ik voor Jorieke grof zout van Noirmoitier mee. Dat is zeezout dat nog met de hand op wordt geharkt...de Fransen zijn er gek mee.

Angela even complimenten voor het zo snel bijhouden van dit topic., je hebt het heel tof gedaan tot nu toe

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Ik heb laatst een cake van o.a. kokosolie en banaan gemaakt en was daar zeer over te spreken , dus daar kan ik volgend weekend wel weer eentje van maken.

En mijn vader is de dag ervoor jarig en m'n moeder vroeg of ik een lekkere salade kon maken (ik denk dat het een rijst of pastasalade wordt, beetje afhankelijk van het weer), dus daar maak ik gelijk wat extra van om mee te nemen.

Voor Jorieke neem ik in ieder geval olie en suiker mee, en misschien nog wat andere dingen.

http://www.hobbyzaden.nl

Zaden te koop al vanaf 0,25 €.

Geplaatst:

Ik had opgegeven dat ik poederkoffiemelk mee zou nemen, makkelijk te bewaren.

Ik had ook gezegd dat ik koffie en koffiefilters mee zou nemen.

En gevraagd welke maat koffiefilters ik zou moeten nemen...

Geplaatst: (aangepast)

sorry, sorry sorry, Joep probeerde me nog te stoppen, het was te sterk,....

aangepast door Gast
Geplaatst:
Ik had opgegeven dat ik poederkoffiemelk mee zou nemen, makkelijk te bewaren.

Ik had ook gezegd dat ik koffie en koffiefilters mee zou nemen.

En gevraagd welke maat koffiefilters ik zou moeten nemen...

Klopt voor de voorraadkast van Jorieke toch?

Dat vind ik iets anders als te gebruiken op de dag zelf. Of is dit geen reactie op mijn opmerking?

Ik weet niet zeker wat voor machine Jorieke heeft ik dacht een Senseo en nog een andere.

@Conny weet jij dit nog? Ik geloof dat jij er ook naar had gevraagd?

Geplaatst:

Ja dat klopt, een reactie op je vragen, om een en ander helder te krijgen. Zal ik ook gewone vloeibare koffiemelk voor de dag meenemen dan?

Ik neem gewoon grote koffiefilters mee, ze hebben ook een gewoon koffiezetapparaat.

Ik heb trouwens de indruk dat er veel te veel meegenomen gaat worden om de dag te nuttigen? Als iedereen iets meeneemt dat genoeg is voor twee á drie personen, dan heb je al twee a drie keer teveel. Maar ik weet niet hoe dat met de vorige dagen ging? Ik wil ook wel een appeltaart maken hoor, lijkt me leuker dan brood bakken, want dat zou ik voor de zekerheid uit een pak doen.

Dus Angela, noteer mij dan voor een appeltaart. Geen brood dan dus.

Nog even resumerend hoe mijn lijstje eruit zal zien:

Meenemen voorraadkast:

koffie, filters, poederkoffiemelk, suiker

Meenemen voor de dag zelf:

vloeibare koffiemelk halfvol, zelfgebakken appeltaart.

Geplaatst:

Ok ik noteer het.

Alles is afhankelijk van de porties die iedereen meeneemt.

Maar de groep is ook best groot en sommige brengen iemand mee die niets meebrengen voor zover ik weet.

Sommige dingen net als de appeltaart is weer niet echt iets voor de lunch maar voor na de lunch of ervoor.

En als mensen wat langer blijven zitten hebben we misschien ook nog wel een diner?

Geplaatst:

Laat die twee volkorenbroden dan ook maar staan, ik wil het niet op m'n geweten hebben als we uitgehongerd huiswaarts moeten keren.

• Nieuwe aanmaken...