Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Moestuin forumdag: Wie neemt wat mee? Niet spieken Jorieke!

angela

Recommended Posts

Eva staat genoteerd, ik heb voor de makkelijkheid bij suiker en olie even 2 stuks geteld.

Ik heb trouwens lavendel thee klaar staan om mee te nemen, ik moet wel eerlijk bekenen dat hij niet zelf gemaakt is.

• 2 weeks later...

De appelsap is tot 2 maanden na opening nog te gebruiken. Ik verwacht niet dat we 5 liter opdrinken, andere mensen nemen ook te drinken mee. Dus misschien beide.

De zeep en bruisbal is voor Jorieke ja, tenzij we met z'n allen in bad gaan.

Wij nemen voor Jorieke keukenpapier en douche-gel mee. Maar iets anders kan ook hoor, als er nog iets te kort is, of al iets te veel is.

Ik wil ook wel iets lekkers eten of drinken meenemen, maar ik zie dat er al redelijk veel op t lijstje staat... Dus wat is er nog nodig??

Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Ik heb vorig jaar gemerkt dat er altijd nog wel wat nodig is..we hebben toen flink gegeten ( Zelhem is dan ook ver weg) en gedronken. Taart en cake en zo vloog als zoete broodjes de deur uit, ook brood, en toast met kruidenboter, kaas etc...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

• 2 weeks later...

Hey mensen, heb me net weer aangemeld voor de 3e MTFD.

Ik zit niet meer zo dit forum uit te spitten dus kan iemand mij vertellen wat ik nog mee zou kunnen nemen en wat Jorieke nu nog nodig heeft? (voor ze zit met een jaarvoorraad aan toiletpapier of keukenpapier)

Vorig jaar had ik een doos met olie, papier, gist, suiker, zout, cacaopoeder, vanillesuiker ed. voor haar meegenomen. En een paar trottoirtegels Is die lijst zo ongeveer t zelfde of inmiddels nog meer uitgebreid met andere producten?

Good things come in small packages

ehm ja ik weet het nog niet precies angela, noteer maar raak haha Ik zou ook wat meenemen voor plantjes die ik van Jorieke krijg dus ik neem wel wat meer suiker en zout mee, ik denk rond de 8kg ofzo maar ze kunnen hier geloof ik een heleboel van gebruiken en het is lang houdbaar

Ik ben ook zo'n tiepje wat vanalles wat en veel meer meeneemt. Ik ruil ook met haar om wat varkensvlees dus ik breng gewoon een hele doos met houdbare en hard bruikbare spullen mee voor Jorieke. Was ze vorig jaar ook heel blij mee

Good things come in small packages

• Create New...