talithalfa Posted June 6, 2010 Share Posted June 6, 2010 ik ben sinds een paar weken bezig met mn moestuinTJE....nadat mn bloemkool plantjes kaalgevreten waren heb ik die verwijderd.... nu zie ik tot mijn schrik dat er rode kleine beestjes op mn kersen boompje zitten ze zijn klein en rood ongeveer 2 mm groot...1 zon bolletje is wat groter ca 4 mmer zitten ongeveer een stuk of 20 van die beestje erop.... weet iemand wat dit kan zijn en wat ik er tegen kan doen?(ik wou een foto toevoegen maar die blijken te groot te zijn om te te voegen) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik Posted June 6, 2010 Share Posted June 6, 2010 Upload de foto even op http://imageshack.us/ en plaats de foto na uploaden tussen de tags. Met een foto kunnen we het beestje beter identificeren Je bloemkooltjes zijn die aangevreten door slakken of vogels? Sommige kolen kan je nog zaaien, kijk even op de verpakking van de zaadjes tot wanneer je kunt zaaien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts