jootje Posted January 28, 2013 Share Posted January 28, 2013 Hoi, Nee, ik heb geen ruil lijstje! Ik heb wel veel zaden enzo, maar de bedoeling is dat ik die ook ga zaaien komend seizoen, en een restant eventueel het seizoen daarna! Maar....ik zoek wel een paar dingen.....ik zoek dahlia knolletjes! Ik weet dat je ze ook kan zaaien, maar dat duurt volgens mij weer veel langer? En chrysanten en gladiolenzaad! ( of plantjes/ knollen..geen idee) Ik wil dus snijbloemen voor in de tuin komend seizoen. Als je dus dahlia knolletjes hebt en naar de moestuin dag komt, zou ik er graag wat van je overnemen.....tegen kleine vergoeding dus.....of wat lekkers ofzo! Succes met ruilen allemaal..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted January 28, 2013 Share Posted January 28, 2013 Ik heb wel een(twee) Dahliaknol voor je Jo..ze zitten alleen door elkaar, en het kan dus een rood-oranje/paarse/roze of witte zijn, dat kan ik je niet garanderen!Ik zoek nog lupinezaad, en als je dat niet hebt, krijg je ze lekker gewoon We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted January 28, 2013 Author Share Posted January 28, 2013 Leuk, Jet! Kleur maakt me niet uit, ben dol op verrassingen dus dat is helemaal goed. Heb geen lupine zaad, maar verzin wel wat! thanks vast! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eva Posted January 29, 2013 Share Posted January 29, 2013 oh...ik heb een brutaal idee!als je nou 1 zakje lupinezaad koopt, en door de helft doet voor mij en Jet?dan heb ik eventueel ook nog wel een dahlia knol en wat chrysantho(eetbare chrysant) voor je! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted January 29, 2013 Author Share Posted January 29, 2013 Brutaal? Ik vind het niet brutaal! Weet je wat brutaal is? Een berichtje plaatsen dat je geen ruillijstje hebt, maar toch wat dingen wilt! LOL Ik vind het een goed idee! Als een van de dames mij prive even een link stuurt met wat je precies wilt? Groetjes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eva Posted January 30, 2013 Share Posted January 30, 2013 hihi, zo had ik het niet eens bekeken jo! maar er is een probleempje ingeslopen...kruidje heeft haar lupinezaden teruggevonden.dus dan zouden we iets anders moeten uitkiezen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted January 30, 2013 Share Posted January 30, 2013 Voor mij is het geen probleem, want ik wil een hele hoop lupines! (en als ik teveel heb zaai ik ze stiekem uit rond het dorp...) We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
helle008 Posted January 30, 2013 Share Posted January 30, 2013 Dahlia,s vroeg gezaaid bloeien dit jaar nog .hartelijke groet. johannes Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted January 30, 2013 Author Share Posted January 30, 2013 Jet..komt goed! Eva...je hebt een pm.Johannes, echt waar? Had wel al iets van zaadjes besteld....heb ik dan volgend jaar zelf knollen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts