kwekertje Posted March 3, 2013 Share Posted March 3, 2013 Beste moestuinliefhebbers ! Wat is het toch vreselijk moeilijk om een 2e hands muurkas te vinden voor een redelijke prijs.Overal al gezocht, marktplaats, speurders, tweedehandsnet etc. Nieuw vind ik ze gewoon te duur.Ik zoek een muurkas met afm. van 1,90 breed, 70 cm diep en 1.85 hoog. Dus dat zijn drie ruiten aan de voorkant met een deur. Er mogen best wel wat gebreken aan zijn en het mag ook best polycarbonaat beglazing zijn.Is er bij jullie nog iemand bekend in de tuinkring die een dergelijke muurkas weg wilt doen / wil verkopen voor een schappelijke prijs ? Ik hou me zeer aanbevolen ! Kwekertje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted March 3, 2013 Share Posted March 3, 2013 Je zou zelf een 'gevraagd' advertentie kunnen zetten op MP, je ziet inderdaad dat er ook om kasjes gevraagd wordt. En voor jou is het misschien een idee om zo'n goedkope tomatenkas van folie en metalen buizen te verbouwen tot muurkas? Ze kosten het minst, dus misschien het experimenteren waard. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kwekertje Posted March 3, 2013 Author Share Posted March 3, 2013 Dank je wel voor je antwoord.Heb inderdaad al een te koop gevraagd advertentie geplaatst.Zo'n folie kas vind ik gewoon niet mooi dus dat wordt hem niet.Heb nu op de tuinkassenwinkel een muurkas gevonden wat ik wel interessant vind.Heeft iemand van jullie daar wel eens een kas gekocht en wat zijn je ervaringen er mee ? Kwekertje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kwekertje Posted March 4, 2013 Author Share Posted March 4, 2013 Hoi weer. Kent niemand de tuinkassenwinkel ? Inmiddels heb ik wat meer info over een kas die ze verkopen.Er zit 3 mm Hortiglas in, de kas is merkloos. Ik zou toch graag willen weten of er iemand op dit forum is die de tuinkassenwinkel kent en het verstandig is om een merkloze kas te kopen ? Er moet toch een bedrijf zijn die dat fabriceert ? Graag jullie reactie ! Kwekertje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts