djurresmama Geplaatst: 6 maart 2013 Geplaatst: 6 maart 2013 een vraag. mijn man en ik twijfelen welke goed is. we hebben meerdere zaden gezaaid. deze moeten binnenkort verspeend/verpot worden. sommigen moeten eigenlijk vandaag er al uit.waar moet dat ookal weer in. schaam me diep dat ik het niet meer weet.ik zeg bemeste tuinaarde. manlief zeg potgrond, of stekgrond. welke is nu juist.?? vorig jaar door omstandigheden geen moestuin gebruikt. en het jaar daarvoor toen we de tuin kregen was het al mei, dus warm genoeg om alles buiten te zaaien. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 6 maart 2013 Geplaatst: 6 maart 2013 Zeker niet in de bemeste tuinaarde. Die is voor de tuin, en niet voor in pot. Potgrond wel De bemeste tuinaarde is te grof, en teveel bemest voor jonge plantjes. Je kunt er stukken tuin mee ophogen bijv. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
djurresmama Geplaatst: 6 maart 2013 Auteur Geplaatst: 6 maart 2013 dank je @Jorieke. Dus gewoon in de potgrond gaan zetten.Gaan we die vanmiddag maar halen.Dan kunnen we ze deze week verplanten. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.