Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Thermometers en Laserlampjes voor de poes!


Aanbevolen berichten

Thermometer , €4,50 Moestuinforum-leden prijs

kc1p1f.jpg

Ik doe er nog 1 extra batterijtje bij, ookal gaat hij lang op 1 batterijtje, die van mij heeft in 1,5jaar tijd geen eens 1 batterijtje op kunnen maken!

 

 

Soms hoor ik mensen dat het lastig is om aan goede thermometertjes te komen voor een mooi prijsje,

geen idee of deze goedkoop is, kan eventueel ook thermometertjes van €3,10 leveren alleen hiervan kan ik niet de kwaliteit garanderen!

 

Het thermometertje van €4,50 gebruik ik zelf al 1,5 jaar bij mijn kamer raam voor de buiten temperatuur: Hij werkt nog steeds.

Ook gebruik ik hem in mijn kweekkasje,

 

Er zit in het schermpje een thermometer voor de ''inside'' temperatuur, dus gewoon te omgeving waar het schermpje zich bevind.

Er zit een touwtje aan met een thermometer voor de ''outside'' temperatuur, deze kan je uit je raam hangen maar natuurlijk ook zeer goed in de aarde van je plantjes steken om de bodemtemperatuur van je plantjes te achterhalen.

 

Voor de liefhebbers kan ik ze dus eventueel bestellen, hou alleen wel rekening met een levertijd van 1 tot max. 2 weken

 

 

Mensen met poezen:

Opzoek naar een leuk speeltje voor je poezen? Ik kan zeer goede kwaliteit laserlampjes leveren, lever ze al 2 jaar en ondertussen ook al geleverd aan de dierenambulance en diverse katten pensions.

 

http://www.laserlampjes.nl Jaja, ik heb niet veel tijd aan de lay-out besteed

 

Zeg even wie je bent van het moestuinforum als je besteld, dan krijg je 30% (€1,-) korting! (Gratis verzending)

dus voor €2,- een laserlampje in je brievenbus, inclusief batterijtjes

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...