Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Image Image Image Image Image

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur

Wat leuk, Oostenrijk! Ben er 2 jaar geleden in Graz geweest. Toen reed ik een band die op tour was. Die gingen daar spelen. Die bergen, prachtig! Toen heb ik mezelf voorgenomen ooit op vakantie te gaan naar Oostenrijk en te gaan wandelen in de bergen. Ga je dat ook doen??

Afijn mbt mn tuin. Ben weer gaan wieden vandaag en wat groenloof gezaaid, maar had et snel bekeken. Krijg een beetje punthoofd van dat wieden...

Geplaatst:

Jazeker!

Kids naar de animatiecluppies en wij de bergen in. Ook zelf met de kids op stap richting een speeltuin of kinderroute. Erg leuk waar we heen gaan, is speciaal op kids afgestemd. Krijgen we een gratis pas waarmee we 7 bergbanen kunnen gebruiken wanneer we willen en toegang tot veel gratis leuke activiteiten en speeltuinen. Is echt geweldig als je kids hebt. Kids blij, wij blij

Gaan overigens ook een dagje Italie doen, we zitten er ong. 1½ uur vanaf. Lekker pizza eten

Beetje bij beetje wieden, vandaag niet af dan morgen wel.

Good things come in small packages

• 3 weeks later...
Geplaatst:
  • Auteur

Zoals altijd met vochtig weer ben ik voornamelijk bezig met wieden. Helaas heeft het vochtige weer ook zn slachtoffers geeist. Mn tomaten, komkommers en augurken zijn zo ongeveer allemaal bezweken.

De komkommers en augurken gingen vorig jaar als een gek, maar de regen en de, relatief, lage temperaturen eisen hun tol.

Mn buurman had al gezgt dat de tomaten best buiten konden staan, maar ik er wel een overkapping over moest zetten. Veel regen zou mn tomaten laten rotten, maar de zon scheen zo heerlijk toen (en ik ben veels te eigenwijs) dat ik zijn advies in de wind heb geslagen en dus vandaag heb moeten afscheid nemen van mn tomaten planten. Allemaal kapot...

In tijden als deze wens ik vurig dat ik een kas had....

Toch gebeuren er uiteraard ook leuke dingen in de tuin nu.

Dezer dagen heb ik paksoi gezaaid, lepelkruid, wat mooie groenbemesters en nog meer.

Tevens, vorige jaren zaaide ik altijd alles te gelijk. Dus dan moest ik in een korte periode opeens 5 kilo sperciebonen eten ofzo. Dit jaar heb ik alles verspreid gezaaid en dat gaat echt heel goed. Ik eet dit jaar erg gevarieerd. Heerlijk is dat! Dat verspreid zaaien hou ik dr dus in!