Peter67 Geplaatst: 25 april 2013 Share Geplaatst: 25 april 2013 mijn kropsla zomer diamant gaat het blad krullendat ziet er toch niet uitMisschien iets leerzaams voor mij gr Peter Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bit Geplaatst: 25 april 2013 Share Geplaatst: 25 april 2013 Wat bedoel je met 'krullen' ? Mag het niet gaan krullen van jou ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Peter67 Geplaatst: 25 april 2013 Auteur Share Geplaatst: 25 april 2013 Van mij mag het wel gaan krullen, maar ik bedoel de blaadjes die zich op gaan rollen, je ziet ook bladeren die min of meer vlak zijn.En daarom begon ik te twijfelen Misschien moet ik ook hier geduld mee leren krijgenHoewel ik wel heel geduldig onkruid weg kan halen (heerlijk met de handen in de grond) gr Peter Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.