Bert1239 Posted April 26, 2013 Share Posted April 26, 2013 Kan een druivenplant eigenlijk tegen vorst? Zoja, hoeveel graden vorst dan? Quote Beter 1 kip in je buik dan 10 in de lucht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
heidike_21 Posted April 26, 2013 Share Posted April 26, 2013 Normaal kan een druivelaar wel tegen vorst .Maar wel oppassen bij een pas geplante druivelaar . ( jonge druivelaar )De mijne staat in de serre maar toch heb ik er dit jaar een vliesdoek over heen gedaan .Beter voorkomen dan genezen zeg ik altijd ! Quote http://axelsmoestuin.weebly.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danuta Posted April 27, 2013 Share Posted April 27, 2013 Hier staan er buiten en het is -20 geweest.......maar daar moet ik bij zeggen dat er meestal wel een aardige laag sneeuw op ligt als de echt heftige vorstperiodes beginnen. .......... gewoon wat stro boven de worstels en rond de stam onderkant..........een strorokje geven dus MVG Danuta Quote MVG Danuta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bert1239 Posted April 27, 2013 Author Share Posted April 27, 2013 Oké, bedankt voor de reacties! Quote Beter 1 kip in je buik dan 10 in de lucht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts