Jorieke123 Geplaatst: 8 maart 2011 Geplaatst: 8 maart 2011 Hoihoi! Sinds een weekje ben ik ook moderator op dit verslavende forum Waarschijnlijk vanwege mijn online-zijn van 8 tot 6 Ik kan jullie mooi de hele dag in de gaten houden! Ik zoek vaak en veel op google, en kom dan vaak forums tegen waarbij je hele pagina's met geouwehoer door moet scrollen voor je het antwoord vindt wat je zocht. Dus ik ga er voor zorgen dat dit forum zo overzichtelijk blijft als dat het nu nog is (uiteraard mag er nog geouwehoert (is dat een goed woord zo?) worden hoor ik ga alleen af en toe als een schooljuf met mijn vingertje zwaaien) Laat maar horen wat jullie er van vinden! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Juna Geplaatst: 8 maart 2011 Geplaatst: 8 maart 2011 Prima toch je lijkt me er heel geschikt voor. Quote
jasmin Geplaatst: 8 maart 2011 Geplaatst: 8 maart 2011 Ik lach me dood... heb jij eigenlijk wel tijd hiervoor... je hebt de grootste tuin, plus al die beesten... Maar je hebt gelijk wat overzichtelijkheid betreft. Ik ben zelf wel een - bijna - onverbeterlijke afdwaler... maar juist bij een forum waar ervaring en tips worden gewisseld is het wel handig om overzichtelijk dingen terug te vinden. Een heel groot deel is hier beginner ... Hoe oud is het forum eigenlijk, volgens mij niet zo oud... Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Jorieke123 Geplaatst: 8 maart 2011 Auteur Geplaatst: 8 maart 2011 Ja, in de zomer ga ik er wel minder tijd voor hebben. Maar ik zit sowieso achter de computer voor mijn bedrijfje, dit huis moet toch betaald worden Dus ik kijk steeds even naar mijn mail en het forum, en dan ga ik weer naar buiten.Het forum is nu dik een jaar oud, maar pas sinds eind 2010 gaat het hard met het aantal leden en het aantal berichten. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Koert Geplaatst: 8 maart 2011 Geplaatst: 8 maart 2011 Een moderator erbij was zeker nodig, jij kijkt naar ons maar we kijken ook wel met je mee waar nodig. Als iedereen even eerst kijkt of een topic al bestaat voordat hij/zij een nieuwe aanmaakt heb jij weer meer tijd voor je tuin en beestjes. Veel plezier Jorieke Quote Even a broken clock is right twice a day
hansm Geplaatst: 8 maart 2011 Geplaatst: 8 maart 2011 Leuk Jorieke, denk dat je heel goed kan, helaas lijk ik op Jasmin en ben ook een hopeloze afdwaler in topics, je zal je handen vol hebben aan ons Quote Players only love you when they're playing.
Jorieke123 Geplaatst: 8 maart 2011 Auteur Geplaatst: 8 maart 2011 Nouja, dat doe ik zelf ook wel, zolang je na een paar afdwalers maar weer de weg terug vindt toch? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
hansm Geplaatst: 8 maart 2011 Geplaatst: 8 maart 2011 Ja of dat gesplits van topics vindt ik ook prima, want uit een afdwaling kan wel weer iets nuttigs of leuks voortkomen. Quote Players only love you when they're playing.
Jorieke123 Geplaatst: 8 maart 2011 Auteur Geplaatst: 8 maart 2011 Idd! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
bonnie f Geplaatst: 8 maart 2011 Geplaatst: 8 maart 2011 Ik heb tot mijn schande al eens ontdekt dat onzinnig geleuter verwijderd werd. Om in de juiste termen te spreken: zet gerust de snoeischaar erin!Worden we alleen maar beter van. En natuurlijk: bedankt voor je inzet! Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Jorieke123 Geplaatst: 8 maart 2011 Auteur Geplaatst: 8 maart 2011 Leuteren is ook leuk! Grappen, elkaar lekker een beetje uitlokken (het hele fruitbomenpakket forum bijv.). Maar na een pagina of 3 wordt het vervelend Vers geleuter verwijder ik nooit, maar voor 'het archief' en google, schoon ik wat onzinnige posts als ze ouder zijn. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
dennislp Geplaatst: 8 maart 2011 Geplaatst: 8 maart 2011 Ja, in de zomer ga ik er wel minder tijd voor hebben. Maar ik zit sowieso achter de computer voor mijn bedrijfje, dit huis moet toch betaald worden Dus ik kijk steeds even naar mijn mail en het forum, en dan ga ik weer naar buiten. Zo'n stuk grond betalen met regenlaarsjes verkopen? Ok. Ik weet wat ik later ga doen! Of ik moet mijn laserlampjes verkoop flink gaan verhogen En ehh... Je kan ook gewoon lekker modern gaan doen tegenwoordig de iPad!! Kan je vanuit je moestuin even snel een blik op het forum werpen Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
Jorieke123 Geplaatst: 8 maart 2011 Auteur Geplaatst: 8 maart 2011 Nou, ok, niet alleen van de laarzen hoor Vriendlief draagt ook een centje bij Ik heb al steeds zand tussen de schuivende delen van mijn telefoon zitten, een Ipad is daar wat te duur voor Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
aardbeijim Geplaatst: 8 maart 2011 Geplaatst: 8 maart 2011 Ik had al een vermoedde dat je een co-moderator was. Leuk dat jij dit bent geworden en succes. Quote Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
dennislp Geplaatst: 8 maart 2011 Geplaatst: 8 maart 2011 Nou, ok, niet alleen van de laarzen hoor Vriendlief draagt ook een centje bij Ik heb al steeds zand tussen de schuivende delen van mijn telefoon zitten, een Ipad is daar wat te duur voor iPad heeft geen schuivende delen Je hebt van die zakjes op de markt die je om producten vacuum kan doen, waardoor het tegen water kan etc. (Die zakjes kan je gewoon honderden keren opnieuw gebruiken) , daarmee zou je er geen last meer van hebben denk! Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
Veerkee Geplaatst: 8 maart 2011 Geplaatst: 8 maart 2011 leuk dat jij dat ben!jij weet er veel van en zal heus doen wat je moet doen.volgens mij ben je ook de geen met de meeste berichtjes op dit forum! Quote
Gast Geplaatst: 8 maart 2011 Geplaatst: 8 maart 2011 Had ik een bloemetje gezien tussen de forum smileys had ik hem gepost. Leuk hoor en succes. Quote
Eva Geplaatst: 8 maart 2011 Geplaatst: 8 maart 2011 het is dat het hier een leuk en vriendelijk forum is, anders had ik meedelijden met je gehad...hoe krijg je in hemelsnaam kletstantes zoals ik in het gareel? maar zonder gekheid, gefeliciteerd en succes met het moderatorschap! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.