Agnetha Posted May 16, 2013 Share Posted May 16, 2013 Mijn zwager werkt op een varkensbedrijf waar ze ook droge varkensmest maken. Het natte van het drogen scheiden zeg maar. Ik gebruik dit bij de planten. Zitten ook veel pieren in. En een voordeel het stikt niet!!! Haha. Zijn er meer tuiniers die dit gebruiken?? En is dit volledig? Het schijnt wel heel geconcentreerd te zijn. Quote Yeah we zijn in het bezit van een 100m2 moestuin! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted May 16, 2013 Share Posted May 16, 2013 Ik gebruik het, maar dan van eigen varkens. En alleen de drollen die al droog in de wei liggen, dat is makkelijk rapen Die varkens eten alleen gras. Ik gebruik het pas net, alleen als extraatje voor de mestliefhebbers (rabarber bijv.) Niet om een bepaalde reden ofzo, maar ik bemest de tuin nou eenmaal niet zo consequent. Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agnetha Posted May 18, 2013 Author Share Posted May 18, 2013 Oké Jorienke dan ben ik dus niet de enige. Ik wist niet of het goed was maar het kan dus wel! Fijn om te horen haha. Dan ga ik er lekker mee door! Quote Yeah we zijn in het bezit van een 100m2 moestuin! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts