joke81 Geplaatst: 12 maart 2011 Geplaatst: 12 maart 2011 had zaadjes opgestuurd maar niet veel uitleg, k kon het zakje niet kopiërendus hier nog een keer met foto(het was vooral die foto die mij intrigeerde om het eens te proberen)tzou voor open lucht zijn ,daar heb ik toch mijn twijfels over, k denk dat ik er 1 in open lucht en 1 in serre ga proberenjammer genoeg maar een 8tal zaadjes per zakje -afbeelding- Quote
RickT Geplaatst: 12 maart 2011 Geplaatst: 12 maart 2011 Ronde komkom, daar had ik nu nog nooit van gehoord. Is dat nieuw? Quote Rick`s Steigerhouten Meubelen
joke81 Geplaatst: 12 maart 2011 Auteur Geplaatst: 12 maart 2011 blijkbaar, had het ook nog nooit gezien, maar ziet er wel leuk uitop het zakje staat er, ziet er uit als citroenen Quote
jasmin Geplaatst: 12 maart 2011 Geplaatst: 12 maart 2011 Er bestaan heel veel 'gekke' komkommers, google eens op sikkim komkommer... Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Koert Geplaatst: 12 maart 2011 Geplaatst: 12 maart 2011 Super! Dank je wel Joke!Ben nu wel heel nieuwsgierig! Quote Even a broken clock is right twice a day
hansm Geplaatst: 12 maart 2011 Geplaatst: 12 maart 2011 ik heb hem ook vorig jaar gehad en zaad bewaard voor dit jaar, een grappig plantje wat fijne blaadjes en stengels maakt,kan als klimmer gebruikt worden, ik zet hem dit jaar weer.Zou wat extra planten zetten want er kwamen niet heel veel vruchten aan plant stuk of 4-5 en ze zijn beetje formaat ook van een citroen dusniet groot. Quote Players only love you when they're playing.
joke81 Geplaatst: 12 maart 2011 Auteur Geplaatst: 12 maart 2011 en had je hem in volle grond of in serre?kan als klimmer gebruikt worden, wat bedoel je daar mee? klimt hij of klimt hij niet?moet hij ondersteunt worden? klimt hij langs draad?ik versta het niet helemaal Quote
hansm Geplaatst: 12 maart 2011 Geplaatst: 12 maart 2011 In de kas, hij klimt maar je moet hem wel hier en daar vastzetten, ik heb er toen chrysantengaas voor gebruikt. Quote Players only love you when they're playing.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.