Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

voorstellen


Kassiopei

Aanbevolen berichten

Ik lees al even met veel plezier en interesse mee op het forum, en besloot me ook even voor te stellen.

 

Sinds een paar jaar ben ik in het gelukkige bezit van een achtertuintje.

Ik heb altijd al iets met de natuur gehad, en vind het erg leuk om dit stukje grond waar nog bijna niks stond toen ik er kwam te zien groeien tot een tuintje.

 

Het meeste heb ik gezaaid of gekregen, en ja, er komt toch steeds meer eetbaars bij.

Tot nu toe vooral kruiden: salie, citroenmelisse, oregano, basilicum, thijm, kamille, komkommerkruid, dille, chinese bieslook, en wat pluksla.

 

Deze zomer ga ik ook beginnen met compost maken.

 

Achter en links is de zonkant, daarvan is het de bedoeling dat het dit jaar weer een bloemen/kruidenzee gaat worden.

Mijn trots van dit jaar is nu al de salie, hij heeft de afgelopen winters goed doorstaan, vorig jaar bloeide hij voor het eerst met 1 (!) bloem, en dit jaar zitten overal bloemknoppen.

 

Mijn avatar is van het bijenhuisje dat ik maakte, daar maakten vorig jaar behangersbijen hun nest in.

 

p1060470m32541369339887.JPGp1060465m45421369339925.JPGp1060454m23191369339998.JPG

p1060454m23191369339998.JPG

ik zal hier vast nog veel inspiratie opdoen, en hoop ook af en toe een bijdrage te kunnen leveren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robo, leuk!

Ja, daar komt het inderdaad vandaan.

Als ik de sterren zie kijk ik meestal even waar die staat.

De naam komt ook van de schildpad uit Momo en de tijdspaarders.

Soms ga je sneller als je langzamer gaat (de dingen met aandacht doet). Zoiets.

Met mijn ongeduld wel een thema van me.

 

Maar laat nu die zon en warmte maar komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...