Geplaatst: 26 mei 201312 j Ik heb 2 rode kolen staan en vraag me af of dit wel nog iets gaat worden...
Geplaatst: 26 mei 201312 j Zo zien die van mij er ook uit hoor. Lijkt me allemaal prima te gaan. Die kolen hebben wel wat tijd nodig hoor
Geplaatst: 27 mei 201312 j Auteur Ha, ok. Ik dacht dat die bladerenkorter bij elkaar moesten staan...
Geplaatst: 27 mei 201312 j Oké. Ja. Je hebt misschien zoiets van : als daar straks zo'n zware harde bonk rode kool aan moet komen, dat houdt die stengel nooit ? Gaat allemaal goedkomen. Die stengel wordt nog veel dikker en sterker, en anders legt ie zijn kool wat naar opzij.
Geplaatst: 27 mei 201312 j wacht maar....over een maand of wat staan de bladeren nog veel verder uit elkaar, met daarbinnen de kool
Geplaatst: 27 mei 201312 j Tja. De mijne is ook al halfweegs zo groot. Ik vraag me ook steeds af, hoe dat toch moet in al die Makkelijke Moestuin-bakken.Niet te veel blad weghalen ( scheelt in je maat kool )
Geplaatst: 27 mei 201312 j Ik heb mijn rode kolen op 50 x 50 cm staan... Vraag mij ook af of dat gaat lukken qua plaats...
Geplaatst: 27 mei 201312 j je kunt ze schranken op 60x60 cm, in jouw geval misschien in de breedte laten groeien, als dat kan
Geplaatst: 27 mei 201312 j Ik pluk veel grote bladen af en heb altijd mooie rode kolen... Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
Geplaatst: 27 mei 201312 j De mijne nu ( let aub niet op het feit dat ze dik in het vuil staan , dat komt van de week wel , de rest van de tuin is bijna schoon. )
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.