Ga naar inhoud

Pompoenplantjes komen overal uit, zonder gezaaid te hebben

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb vorig jaar een drietal pompoenplanten gezet. Daarvan konden we in het najaar toch een tiental lekkere dikke pompoenen oogsten. Ik heb in de late herfst alle pompoenplanten uitgetrokken. Nu zit ik met grote vraagtekens: ik merkte enkele weken geleden op dat er een twintigtal nieuwe pompoenplantjes uit de grond komen, zonder ook maar één zaadje gezaaid te hebben.

Uiteraard ben ik zeer blij, maar hoe is dit mogelijk???????

Geplaatst:

Is hier ook, maar ik gooi alle tuin- en groenteafval op de mesthoop en dat is in het voorjaar weer de tuin ingegaan.

Hier komt nu door echt de hele tuin aardbeispinazie op, dat vind ik minder grappig.

Heb jij nog mazzel met je pompoenen hahaha.

Hier komen trouwens ook elk jaar tomatenplantjes op, maar daar heb ik maar een enkele tomaat, soms geen, omdat ze te laat opkomen, echt half of eind mei pas.

Ik zeg maar zoo, das korter dan dierentuin.

• 1 year later...
Geplaatst:

Inderdaad, hier ook.

Die wilde pompoenplanten hebben vorig jaar niets gegeven.

Was eerst dolenthousiast bij het zien uitkomen van die plant, maar zwaar teleurgesteld nadien.

Dit jaar had ik weer een paar wilde exemplaren, maar heb ze onmiddelijk uitgesmeten.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...