Icebox Geplaatst: 5 juli 2013 Geplaatst: 5 juli 2013 Hoi allemaal, Ik hoop dat ik het hier goed geplaatst heb. Mijn vraag gaat over de augurk. Ik heb nu 1 augurk (als in 1 stuks groente, niet plant) en nu vraag ik mij af, wat ik hiermee kan doen...? Hebben jullie tips? Hoe doen jullie dat? Groetjes,Sinja Quote
Danuta Geplaatst: 5 juli 2013 Geplaatst: 5 juli 2013 Opeten of een heel klein potje ingelegde augurk maken ) Recpt bvb koelkastzuur )koelkastzuur-t9264.html Pak het recept van de ingemaakte komkommers, zeer geschikt voor augurken. MVG Danuta Quote MVG Danuta
Icebox Geplaatst: 5 juli 2013 Auteur Geplaatst: 5 juli 2013 Aha! Dus ik hoef er helemaal niks geks mee te doen. Thank you Danuta Quote
Danuta Geplaatst: 7 juli 2013 Geplaatst: 7 juli 2013 Augurk is gewoon een soort komkommer alleen zonder eigen smaak, vandaar dat hij bij uitstek geschikt is om in te leggen daar hij toegevoegde smaken heel goed opneemt en doorgeeft in de smaak bij het eten ) MVG Danuta Quote MVG Danuta
Sina Geplaatst: 16 augustus 2013 Geplaatst: 16 augustus 2013 Heb je nog een aangebroken potje augurken in de koelkast? Was en snijd je éne augurk en doe hem in die pot. Hij neemt dan ook de smaak van het zuur/zoetzuur aan. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.