Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Rucola uit de tuin met komkommer, tomaat en wortelreepjes. Aardappeltjes uit de oven (dus niet uit de tuin ) met oa. peterselie en tijm uit de tuin. En lekkere vissticks erbij

Good things come in small packages

Geplaatst:

Je zou het niet verwachten, maar ik weet niet exact alle vormen van Bapao... die diepvries en gestoomde dingen vind ik niet om te vreten... 1 of 2x in mijn leven gedaan, en nooit weer...

Dit is gewoon zoals Chinezen lekker vinden, maar westers gemaakt... inderdaad... ook zonder veh-tshin... beetje zoet, wit brood, met eigeel bestreken... en hartig/zoete vulling

Geplaatst:

Vandaag eerste aardbeienoogst! En die bestond uit *tromgeroffel* 1 hele aardbei!!

De rest is nog helemaal wit maar zal volgende week wel geplukt kunnen worden denk ik, als we nog wat zon krijgen.

Hij was trouwens erg lekker en ik heb hem gedeeld met zoonlief

Geplaatst:

Vandaag snijbiet gegeten uit eigen tuin

Uitje gebakken met een flinke teen knoflook de gewassen grof gesneden bladen erbij

wat bouillonpoeder, peper en nootmuskaat erdoor.

Toen nog een lepeltje verse citroensap en wat room erdoor gedaan

Hierbij tagliatella en een salade (uit eigen tuin) en uitgebakken spekjes

Heerlijk!

Heb eens de tip opgevolgd om ook wat salie door de sla te doen en het smaakt heerlijk...vooral in combinatie met de spekjes (zegt husband)

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen...

Groetjes! Meekje

Geplaatst:

Vandaag weer gewone sla gemixt met rucola en wat peterselie (en gekochte spullen). Als 'snack' wat radijsjes gegeten.

Good things come in small packages

Geplaatst:

Ook wij weer sla bij een beetje bbq; snij, lollo gemengd met gekregen komkommer, de laatste radijsjes, div. kruiden en gemalen perper. Het advies van Wouter klootwijk eens gevolgd; alleen wat olijf olie erop, dat was echt lekker, die houden we erin. Flessen slasaus en dressing kunnen ook de deur weer uit

Oh ja, had er ook wat rauw gesneden spinazie doorgedaan

Geplaatst:

, nee, zal het herhalen; Jorieke ik ben jaloers op de aardbeien uit eigen tuin.

Ga trouwens eens wat kledij aandoen en zelf op zoek gaan naar een gekleurde aardbei

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...