Tuin514 Posted July 14, 2013 Share Posted July 14, 2013 Hoi allen, Is het lastig watermeloen te kweken of telen wanneer je maar 1 plant hebt? Ivm mannelijke en vrouwelijke bloemen? Ik las op de site van plantaardig dat je met 1 mannelijke bloem van de ene plant een paar vrouwelijke bloemen kan bevruchten van een andere plant? Ik heb maar 1 watermeloenplantje omdat het nogal veel ruimte neemt. En eerlijk gezegd ben ik bang dat er geen plantjes meer in de winkel zijn. Maar kan nog zoeken natuurlijk. Ik heb een moestuin in een voormalige tuinderskasAlvast bedankt! Quote Groeten,Linda Link to comment Share on other sites More sharing options...
spike Posted July 14, 2013 Share Posted July 14, 2013 op plantaardig .com staat een heel verslag hoe je watermeloenen moet kweken.Hoe je de bloemen handmatig moet bevruchten! elke plant maakt vrouwelijke en mannelijke bloemen!!net zo als bij een komkommer zoek maar onder watermeloen kweken! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuin514 Posted July 14, 2013 Author Share Posted July 14, 2013 Ah oké, ik had wel gelezen over de mannelijke en vrouwelijke bloemen, maar niet dat beide op dezelfde plant groeien, dankjewel. Quote Groeten,Linda Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts