Juul Geplaatst: 28 juli 2013 Geplaatst: 28 juli 2013 Ik heb enkele maanden geleden de pluksla vrij dicht gezaaid. Amper 1 cm plantafstand. Het begint er nu naar uit te zien dat het oogstbaar is. Moet ik alsnog uitdunnen? Ik las namelijk ergens dat de plantafstand 30 X 30 bedraagt. Of maakt het niet zoveel uit? Quote
eelzuhtjuh Geplaatst: 28 juli 2013 Geplaatst: 28 juli 2013 gewoon laten staan.1-2cm boven de grond afknippen wat je wil gebruiken dan groeit het vanzelf weer terug.30x30 klopt niet hoor. Je zaait het in een rijtje Quote https://eelzuhtjuh.blogspot.com/
Juul Geplaatst: 29 juli 2013 Auteur Geplaatst: 29 juli 2013 Dank voor je antwoord. Morgen gaan we eraan beginnen Quote
Lola Geplaatst: 29 juli 2013 Geplaatst: 29 juli 2013 Ik heb ook pluksla, die wordt best groot. Ik had ze op 20x20 gezet maar dat was best krapjes. Ligt er ook aan of je hem gelijk kaalplukt of het wat langer laat staan natuurlijk. Bij pluksla de buitenste bladeren plukken en het hart laten staan dan groeit het verder. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.