Casper Posted August 4, 2013 Posted August 4, 2013 Hallo Ben op zoek naar een sappan,niet te grootKan iemand mij helpen ?Groet casper Quote
simke Posted August 4, 2013 Posted August 4, 2013 Ga je nog naar Duitsland dit jaar dan zal ik je aanraden hem daar te kopen. Daar zijn ze een stuk voordeliger dan hier. Quote
Casper Posted August 4, 2013 Author Posted August 4, 2013 Ok weet je misschien welke winkel ga komende week Quote
simke Posted August 4, 2013 Posted August 4, 2013 Die van mij is van het merk brema en het Duitstalige voor sappen is entsafter geschikt voor alle warmte bronnen en mag in de vaatwasser. Geschikt voor 3 à 4 kilo fruit. 26 doorsneden. Art 010.100 hergestellt fur brems marketing GmbH & Co. Kg. Luebkemannstr. 7, 28876 Oyten, germany. Ik heb er 54.90 voor betaald. Ik zou zeggen zoek even of er in die buurt een kook winkel is of een warenhuis. Waar ze dit verkopen. En als je kort gaat kan je hem misschien bestellen en daar ophalen. Weet je zeker dat je er een hebt. Ik hoop dat het gaat lukken. Dit is de info die ik van mijn doos heb gehaald. Quote
Recommended Posts