kimmy341 Posted August 13, 2013 Share Posted August 13, 2013 Hoi Ik heb er nooit aan gedacht om paddenstoelen te gaan kweken. Heb ook geen flauw benul van hoe dat moet. Iemand tips? En welke rassen zijn het best voor een beginner. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted August 13, 2013 Share Posted August 13, 2013 lees even de topics door die staan bij: Forumoverzicht ‹ Moestuin (gewassen) ‹ Paddenstoelen info te over Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eveline68 Posted September 2, 2013 Share Posted September 2, 2013 Je kan kant en klaren doosjes kopen, zelf de hema heeft deze doosjes.... Veel succes ik ga er van de week ook een kopen. Heb het al eens eerder gedaan en was leukom te doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted September 2, 2013 Share Posted September 2, 2013 Even 1 tip : koop deze groeikits a.u.b. gaarne liever bij de maker van de kit. De Hema heeft deze van Minichamp en zijn goed als je ze bij Minichamp koopt. Als je ze bij de Hema e.d. haalt zijn de bakken vaak fout bewaard e.d. en vaak al te oud om er nog een mooie oogst van te halen(deze mogen hoogstens 4 tot 6 weken oud zijn voor een goed resultaat(500 tot 1000gr). Als je er al 100 gram af kan halen is het veel. Dus kijk liever o.a. bij bedrijven als minichamp, groenetakken, paddenstoelenrijk en anderen. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eveline68 Posted September 2, 2013 Share Posted September 2, 2013 Dan haal ik er een bij vreeken, ik geloof dat ze de schimmel/sporen in de ijskast bewaren en iet in de doosjes die in de winkel staan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts